کد خبر: ۵۸۴۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
حسن اف در ادامه گستاخی را به اوج رسانده و به دین اسلام و مکتب تشیع حمله کرده و خطاب به ایران می افزاید: هم دین‌ات و هم خودت کاذب هست»!
انتخاب، علی حسن‌اف، رئیس بخش اجتماعی - سیاسی نهاد ریاست جمهوری آذربایجان گفت: «ایران قصد دارند به زور برچسب همجنس‌گرایی را بر ما بچسبانند. آذربایجان در مقابل آنها مقاومت می‌کند.»

حسن‌اف در بخش دیگری از اظهاراتش، به شدت به روحانیت شیعه حمله کرده و می گوید: «ما به این افراد می‌گوییم خجالت بکش!»

حسن اف در ادامه گستاخی را به اوج رسانده و به دین اسلام و مکتب تشیع حمله کرده و خطاب به ایران می افزاید: هم دین‌ات و هم خودت کاذب هست»!

وی که در این سخنان، بیش از اندازه عصبانی به نظر می رسید، می افزاید: مردم آذربایجان تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند با چنین افزادی همکاری و مشارکت داشته باشند!

اظهارات وی هنوز واکنشی از سوی وزارت خارجه ایران در پی نداشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۵
۲
دین ما اسلام ناب محمدی است وکتاب ماقران است ومابه آن افتخار میکنیم .مشکل آنها عدم وجود مبلغ وحاکم لائیک است که آنها راازاسلام جداکرده است.درخداآفرین بودم وباچشم خوددیدم که چند سربازارمنی فقط بااسلحه سبک یک تیپ آذربایجان را بهسمت مرز ایران فراری داده بود .سرهنگ آنها به من مشروب تعارف کرد گفتم من مسلمانم نماز میخوانم مگه شما نماز نمیخوانی گفت منم مسلمانم ماکم میخوریم ولی ارمنیا کافرند یه شیشه یک باره سرمیکشن ولی ما یک روزه میخوریم ازنماز وروزه پرسیدم گفت مادر بزرگم هم نماز میخونه وهم روزه میگیره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها