کد خبر: ۵۸۴۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: هیچ‌گاه مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی کمرنگ نخواهد شد، چرا که امام فقط متعلق به ایران و ایرانی نبود بلکه در تمام دنیا مریدان خود را دارد.

فارس، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در حاشیه مراسم ادای احترام رزمندگان سپاه محمد رسول‌الله(ص) به مقام امام(ره) در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در وصیتنامه الهی سیاسی می‌فرمایند: با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران مرخص و به سوی جایگاه ابدی سفر می‌کنم. چه کسی می‌تواند این چنین وصیتی بکند؟ مطمئنا کسی که زندگی سالم و الهی داشته باشد، اگرچه ایشان معصوم نبودند ولی معصومانه زندگی کردند.

وی افزود: امام موفق شد که یک حکومت جامع اسلامی را بنا بگذارد، ایشان انقلاب را انقلاب اسلامی نامیدند، یعنی انقلابی که مختص ایران نیست بلکه به همه دنیا تعلق دارد، چرا که معتقد بودند که ملت‌های آزاده که در راه آزادی از سلطه استکبار و صهیونیست‌ها و دیگر عناصر پلید قیام کنند انقلابی سالم و پایدار خواهند داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به سی و سومین سالگرد ارتحال جانگداز امام خمینی(ره) تاکید کرد:‌ برنامه‌های سالگرد ارتحال، پرشورتر از هر سال دیگر خواهد بود و مردم از سراسر کشور و حتی میهمانان خارجی با حضوری گسترده در این مراسم شرکت می‌کنند.

وی اظهار داشت‌:‌ هیچ‌گاه مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی کمرنگ نخواهد شد، چرا که امام فقط متعلق به ایران و ایرانی نبود بلکه در تمام دنیا مریدان خود را دارد. مردم ایران دیندار هستند و اصالت دارند و جنگ روانی هیچ تاثیری بر اعتقادات آنها نخواهد داشت، ارتحال امام عاشورای دیگری است، کجای دنیا کسی را سراغ دارید که پس از 10 سال امامت که 8 سال آن در جنگ بود آن همه جمعیت در مراسم تدفینش شرکت کنند.

گواهی ادامه داد: ارتحال امام خمینی(ره) همه ایران را در سوگ نشاند فقط یک چیز باعث تسکین آلام این ملت شریف شد و آن هم زعامت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به عنوان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

وی تاکید کرد: مردم و جوانان باید توجه داشته باشند که رهبری در زمان امام سخت بود ولی در زمان حال سخت‌تر است. با این وجود مقام معظم رهبری با همان صلابت و اصالت راه امام را ادامه می‌دهد.

گواهی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن هر روز با حربه‌ای جدید وارد میدان می‌شود، یک روز متوسل به جنگ سایبری می‌شود. یک روز قتل و غارت و ترور، همه این‌ راه‌ها را دشمن علیه ملت ایران امتحان کرده و می‌کنند. ما 16 هزار شهید ترور داریم ولی در اراده ملت تأثیری نداشته است. اکنون آنها به فشار روانی تحریم‌ها و جنگ نرم پرداخته‌اند که این هم تاثیری ندارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایتی که دارند بی‌تردید این شرایط را به خوبی مدیریت می‌فرمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها