کد خبر: ۵۸۳۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
روزنامه‌های مصر از ورود بزرگ‌ترین هیئت مردمی شامل خانواده‌های شهدای انقلاب 25 ژانویه، علما و اندیشمندان مصری به ایران برای مشارکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خبر دادند.

فارس، روزنامه مصری الیوم السابع در خبری اعلام کرد که بزرگ‌ترین هیئت مردمی مصری که از جمله خانواده‌های شهدای انقلاب 25 ژانویه را در برمی‌گیرد، روز گذشته (جمعه) وارد تهران شد تا در مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) حضور و مشارکت داشته باشد.

الیوم السابع در ادامه نوشت: صرف نظر از خانواده‌های شهدا؛ شماری از  زندانیان رژیم سابق، روزنامه‌نگاران، علما و جوانان انقلاب مصر و نیز صاحبان صنایع و شرکتها و تجار این کشور نیز در این هئیت حضور دارند.

سفر این هیئت 65 نفره یک هفته به طول می‌انجامد و در این مدت اعضای این هیئت با برخی از مسئولان و علما و مراجع تقلید در ایران دیدار و همچنین از آثار تاریخی و دینی گشور بازدید خواهند کرد.

"مجتبی امانی"، رئیس دفتر حافظ منافع ایران در قاهره در گفت‌وگو با الیوم السابع گفت: این سفر در چارچوب ادامه اعزام هیئت‌های مردمی مصری به ایران صورت می‌گیرد و نشان دهنده تمایل مردم مصر برای گشایش کانال‌های ارتباطی و گفت‌وگو با ایران است.

امانی افزود: خانواده‌های شهدای مصری در داخل ایران مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و هیئت دیگری از خانواده‌های شهدای این کشور طی روزهای آتی به ایران سفر خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها