کد خبر: ۵۸۳۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
3 جوان که پس از ارتباط با دختران کم‌سن و سال، آنها را فریب داده و با تهیه فیلم‌های غیراخلاقی، اخاذی می‌کردند دستگیر شدند .
آخرین، مدتی پیش چند فقره شکایت از سوی والدین چند دختر خردسال در دستور کار ماموران کلانتری 13 شهید رجایی یزد قرار داشت. بررسی این شکایت‌ها نشان می‌داد 3 جوان با کمین در مسیر مدرسه، دختران را فریب و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و با تهیه فیلم‌های غیراخلاقی، در چندین مرحله با تهدید به انتشار این فیلم‌ها، از آنها اخاذی کرده‌اند.

با تشکیل یک تیم ویژه از ماموران، تحقیق در این زمینه آغاز شد و ماموران با سرنخ‌هایی که در این ارتباط به دست آوردند، این 3 جوان را شناسایی کردند.با گزارش موضوع به قاضی پرونده، دستور قضایی در این ارتباط صادر شد و ماموران با کنترل محل رفت و آمد 3 جوان متهم، آنها را دستگیر کردند.با تحقیق از متهمان، معلوم شد این 3 جوان پس از اغفال دختران جوان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و با تهدید به پخش فیلم‌های غیراخلاقی، از قربانیان اخاذی می‌کردند.

به این ترتیب با شناسایی دخترانی که در دام 3 متهم گرفتار شده بودند، قاضی پرونده با دستور قضایی آنها را در اختیار پلیس امنیت شهرستان یزد قرار داد تا در این زمینه تحقیقات تکمیلی انجام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها