کد خبر: ۵۸۳۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۶     ۲۳ مهر ۱۳۸۹
مردم لبنان با پخش موسیقی‌های مقاومت که در زمان‌های پیروزی در خیابان‌های لبنان طنین انداز شد، رئیس‌جمهور کشورمان را همراهی می‌کنند.
به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان که به منظور سفر 2 روزه به لبنان سفر کرده‌ پس از ورود به فرودگاه بیروت با استقبال گرم مردم این کشور روبه‌رو شد. در مسیر عبور احمدی‌نژاد موسیقی مقاومت طنین‌انداز شده است.
بر اساس این گزارش مردم لبنان در مسیر فرودگاه تا کاخ ریاست جمهوری با در دست داشتن پرچم ایران، لبنان و حزب الله احمدی‌نژاد را همراهی می‌کنند.
همچنین مردم لبنان در طول مسیر موسیقی‌های مقاومت که در زمان‌های پیروزی در خیابان‌های لبنان طنین انداز می‌شود رئیس‌جمهور کشورمان را همراهی می‌کنند.
برپایه این گزارش، در بدو ورود احمدی‌نژاد به فرودگاه بیروت، علاوه بر مقام‌های دو کشور، پدر شهید "عماد مغنیه " از برحسته‌ترین فرماندهان مقاومت و پدر شهید "سیدعباس موسوی " اولین دبیرکل حزب‌الله لبنان به گرمی از وی استقبال کردند.
این دو پدر شهید با در آغوش گرفتن رئیس‌جمور کشورمان اوج علاقه مقاومت و مردم لبنان را به جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.
ایرانیان مقیم لبنان علاوه بر مردم این کشور در فرودگاه بیروت با شعار‌های "احمدی‌ قهرمان خوش‌آمدی به لبنان "، "ابوالفضل علمدار احمدی‌ را نگهدار "، "صل علی محمد احمدی‌نژاد خوش آمد " و خواندن سرود جمهوری اسلامی ایران، از رئیس‌جمهور کشورمان استقبال کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها