کد خبر: ۵۸۲۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه مقدمات حضور فعال اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری در حال فراهم شدن است، گفت: مدیریت اصلاح‌طلبی دچار فضایی است که تا انتخابات 92 می‌تواند خود را از آن نجات دهد.

محمدعلی ابطحی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز عصر روز گذشته (پنج‌شنبه) در حاشیه مراسم ختم برادر موسوی خوئینی‌ها که ‌در مسجد ولیعصر (عج) برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: با توجه به حضور اکثر اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی آنها در انتخابات ریاست جمهوری نیز طبیعتاً حضور فعالی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مقدمات حضور فعال اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری در حال فراهم شدن است، افزود: البته هنوز جلسه‌ای برای این موضوع نداشته‌ایم.

این عضو جبهه اصلاحات در خصوص چگونگی اعتماد مجدد مردم به جریان اصلاح‌طلبی نیز گفت: اصلاح‌طلبی بدنه ریشه‌دار در جامعه است از این رو فکر می‌کنم از نظر مخاطبان اصلاح‌طلبی آسیبی ندیده است.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت اصلاح‌طلبی دچار فضایی شده است که تا انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند خود را از آن نجات دهد، تصریح کرد: درباره گزینه‌‌های اصلاح‌طلبی برای انتخابات اظهار نظر نمی‌کنم.

ابطحی در خصوص احتمال کاندیداتوری سیدحسن خمینی گفت: اگر وی اراده کند و به انتخابات بیاید گزینه بسیار خوبی است اما فکر نمی‌کنم چنین اراده‌ای داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها