کد خبر: ۵۸۲۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
وزير ورزش و جوانان خواسته تا زمان ارائه گزارش كميته ارزيابى از وضعيت مالى باشگاه استقلال فتح الله زاده به كار خود ادامه دهد.
محمد عباسى وزير ورزش و جوانان گره كور باشگاه استقلال را باز كرد. در شرايطى كه همه منتظر بودند تا هيأت مديره باشگاه استقلال از بين اميدوار رضايى، على فتح الله زاده و احمد شهريارى يك نفر را به عنوان مديرعامل استقلال معرفى كند و پيش بينى ها بر اين بود كه هيأت مديره راى به ماندن فتح الله زاده نمى دهند ديروز خبر رسيد كه فتح الله زاده و رسولى نژاد در دفتر رئيس هيأت مديره باشگاه استقلال جلسه اى را برگزار كردند.

به نوشته ابرار : به نظر مى رسيد كه اين جلسه براى بقاى فتح الله زاده در سمت خود و رفع سوءتفاهمات برگزار شده و حضور امير قلعه نويى به عنوان سرمربى آينده استقلال هم بر همين اساس است اما اصل قضيه بر اين است كه عباسى وزير ورزش به هيأت مديره استقلال اعلام كرده تا زمانى كه نتيجه كميته ارزيابى وزارت ورزش از وضعيت مالى باشگاه استقلال مشخص نشود هيأت مديره نبايد مديرعامل را مشخص كند و طبق قانون فتح الله زاده به عنوان مديرعامل بايد به كار خود ادامه دهد و باشگاه استقلال تا زمان مشخص شدن نتيجه كميته ارزيابى نبايد از امور روزمره به خصوص در فصل نقل و انتقالات غافل شود. جلسه ديروز بين فتح الله زاده و رسولى نژاد نيز بر همين اساس تشكيل شد و به صورت قانونى كه فتح الله زاده به عنوان مديرعامل آبى ها در آن شركت كرد، حكم سرمربيگرى امير قلعه نويى زده شد.بنابراين طبق آخرين تصميمات اتخاذ شده فتح الله زاده تا ارائه گزارش كميته ارزيابى به وزارت ورزش به كار خود ادامه مى دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها