کد خبر: ۵۸۱۶
زمان انتشار: ۱۷:۵۳     ۲۳ مهر ۱۳۸۹
به دنبال سفر ولی امر مسلمین جهان به قم:
با اعلام سفر قریب الوقوع ولی امر مسلمین جهان به استان قم تشکل های مختلف مردمی به صورت خودجوش با تشکیل ستاد های استقبال به پبشواز رهبر محبوبشان می روند. در همین راستا جمع کثیری از هیئات مذهبی استان قم با انتشار بیانیه ای شروع به فعالیت نمودند.

به گزارش پایگاه 598، با اعلام سفر قریب الوقوع ولی امر مسلمین جهان به استان قم تشکل های مختلف مردمی به صورت خودجوش با تشکیل ستاد های استقبال به پبشواز رهبر محبوبشان می روند. در همین راستا جمع کثیری از هیئات مذهبی استان قم با انتشار بیانیه ای شروع به فعالیت نمودند. متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم االله الرحمن الرحیم

ولی امر حجت خداست  امام خمینی(سلام الله علیه)

عطر حضور گل محمدی ، کوچه های شهرمان را لبریز از یاد خدا کرده است. بوی اسفند و عود و صلوات، فضای شهر کریمه اهل بیت علیه السلام را آسمانی کرده است.

در آستانه ی ورود یادگار انبیاء و اولیا ، امام و شهیدان سجده ی شکر می کنیم؛ الحمد الله ألذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیر المومنین و الأئمة المعصومین(علیهم السلام) همراه با ارواح مطهر شهیدان به استقبال سلاله ی پاک رسول الله (صل الله علیه و آله و سلم)   می رویم و زلال ترین مروارید های چشم را نثار مقدمش می کینم. ما در روز ورود نائب بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه فداه)مانور عظیم جشن ظهور را در مقابل چشم جهانیان به اجرا خواهیم گذاشت. از اقشار مختلف مردم بخصوص هیئأت مذهبی استان قم دعوت می شود تا با حضور حماسی و پر شور خود در برگزاری هر چه با شکوه تر این میزبانی تلاش کنند.

لازم به ذکر است این ستاد به صورت کاملا مردمی و خود جوش تشکیل شده و به هیچ نهاد و ارگانی وابسته نیست.


 

لازم به ذکر که اولین گردهمایی ستاد استقبال از ولی امر مسلمین جهان – هیئات مذهبی شب گذشته با حضور جمع کثیری از مسئولین هیئات و تعدادی از مسئولین استانی برگزار گردید.

 

هیئات مذهبی می توانند از طریق سامانه ی پیامک 30001406 با ارسال یک پیامک آمادگی خود را برای عضویت در این ستاد اعلام نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها