کد خبر: ۵۷۸۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
خلعتبری حضورش در استقلال را تکذیب می کند و تاکید دارد که اگر قرار است به ایران بیاید، حتما در جمع سرخ‌پوشان قرار می‌گیرد
خروجی جلسه هیات مدیره استقلال جز انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی، حاوی نکات دیگری هم بود.

یکی از مسائلی که در این جلسه مطرح شد، تلاش هیات مدیره برای جذب خلعتبری بود؛ کاری که قرار است بر اساس خواست سرمربی جدید استقلال انجام شود به همین بهانه با خلعتبری که خود را آماده می کند تا در تمرینات کروش و تیم ملی فوتبال شرکت کند، تماس می گیریم و نظرش را می پرسیم.

 وی حضورش در استقلال را تکذیب می کند و تاکید دارد که اگر قرار است به ایران بیاید، حتما در جمع سرخ‌پوشان قرار می‌گیرد.محمدرضا خلعتبری درباره پیشنهاد باشگاه استقلال می گوید: نه پیشنهادی از باشگاه استقلال به دست من رسیده و نه صحبتی با من انجام شده است. مسئولان استقلال به من لطف دارند که نام مرا در جلسه هیات مدیره مطرح کرده اند . دست امیر قلعه نویی درد نکند. او به من لطف دارد و امیدوارم مثل همیشه که موفق است در استقلال هم موفق باشد.


خلعتبری جوابی به پیشنهاد احتمالی استقلال نمی دهد اما  به نظر می رسد قصد ندارد برای فصل آینده لباس آبی بپوشد. او می گوید: فعلا نمی توانم در این رابطه حرفی بزنم اما یک بازیکن حرفه ای باید تمام جوانب را بسنجد و بعد درباره تیم آینده اش تصمیم بگیرد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و بهترین تصمیم را می گیرم اما قبلا هم گفته بودم اگر بخواهم فصل بعد به لیگ ایران برگردم حتما لباس قرمز می پوشم و پرسپولیسی می شوم. مدیر برنامه هایم با رویانیان حرف زده و خودم هم به مدیرعامل پرسپولیس قول دادم تا در صورت بازگشت به لیگ ایران پرسپولیسی شوم.


خلعتبری درباره حضور در اردوی تیم ملی در ترکیه می گوید:  برای بازی با آلبانی مسئولان الوصل اجازه ندادند به اردوی تیم ملی ملحق شوم. بازی های حساسی در الوصل داریم و به همین خاطر اجازه نداشتم به تیم ملی بروم و مقابل آلبانی بازی کنم. حالا چون بازی با ازبکستان در روز فیفا است می توانم بدون هیچ مشکلی به اردوی تیم ملی بروم و ملی پوشان را همراهی کنم. فردا در قطر یک بازی حساس پیش رو داریم . در این دیدار برای الوصل به میدان می روم و پس از آن، از آنجا راهی ترکیه می شوم تا در اردوی تیم ملی حاضر شوم و همراه سایر بازیکنان به ازبکستان بروم.


خلعتبری که در روز شکست مقابل آلبانی غایب بود، درباره بازی تیم ملی اینگونه صحبت می کند: شکست در این دیدارهای دوستانه نباید چندان مهم باشد. خصوصا اینکه تیم ملی یک دوره بدنسازی کوتاه را پشت سر گذاشته بود و با این شرایط روبروی آلبانی قرار گرفت. شکست تیم ملی نباید ناراحت کننده باشد چرا که این شکست می تواند پلی برای رسیدن به پیروزی های بعدی مقابل ازبکستان و قطر باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها