کد خبر: ۵۷۸۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هنوز فیفا مجوز امید نظری برای بازی در ایران را نداده است.

هادی آیت اللهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی پنجشنبه راهی ازبکستان می شود یا جمعه عنوان کرد: کی‌روش درخواست کرده که تیم ملی جمعه به ازبکستان برود و ما هم در تلاش هستیم این سفر را فراهم کنیم.

وی در خصوص اینکه چرا امید نظری در فهرست نهایی بازی با ازبکستان نیست، اظهار داشت: هنوز مجوز از سوی فیفا برای بازی امید نظری در تیم ملی ایران نرسیده است و به همین دلیل نام او در فهرست نهایی نیست. البته او برای حضور در ایران مشکلی ندارد و مجوز او هم می رسد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی صاحب اسپانسر شد یا خیر گفت: هنوز با جایی قرارداد امضا نکرده ایم.

آیت اللهی در مورد اینکه گفته می شود حمید سجادی معاون وزیر ورزش قرار است سمتی در تیم ملی داشته باشد، گفت: چیزی به فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده است. مدیر تیم ملی بهتر است که خود آقای کفاشیان باشد که به امور تیم ملی واقف است.

رئیس کمیته اخلاق در ارتباط با 101 منشوری فوتبال گفت: من اسم منشوری نیاورده ام و بلکه گفته ام در فوتبال 101 مورد متخلف داریم. تا زمانی که مراجع قضایی حکم رسمی در مورد این افراد ندهد نمی توانیم اسمی بیاوریم اما اسامی این افراد را به طور محرمانه دراختیار باشگاه ها قرار داده ایم. پرونده 68 نفر از این 101 نفر به مراجع قضایی داده شده است. پرونده بقیه هم بعد از تکمیل شدن به مراجع قضایی داده می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها