کد خبر: ۵۷۸۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
با حضور تیم‌های ملی والیبال چین، کره‌جنوبی و صربستان در توکیو تعداد تیم‌های حاضر در رقابت‌های انتخابی المپیک تکمیل شد.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، تیم ملی والیبال برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک یک هفته زودتر از شروع مسابقات عازم توکیو شد و از زمان باقی‌مانده تا شروع مسابقات بهره برد و یک بازی ندارکاتی با استرالیا برگزار کرد.

* دیدار دوستانه ایران و استرالیا روز گذشته با حساب 3 بر 2 به سود شاگردان ولاسکو خاتمه پیدا کرد. محمد موسوی عراقی در این بازی با کسب 20 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به خود اختصاص داد. این در حالی بود که بوکس در استرالیا با کسب 27 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شناخته شد.

* تیم‌های کره‌جنوبی و صربستان و چین امروز به عنوان آخرین تیم‌ها وارد توکیو شدند تا فضای شهر توکیو بیش از پیش رنگ‌وبوی مسابقات را به خود بگیرد. با حضور این 3 تیم، تعداد تیم‌های حاضر در رقابت‌های انتخابی المپیک تکمیل شد.

* تیم ملی ایران در نخستین بازی خود در رقابت‌های گزینشی باید به مصاف شاگردان پارک‌کی‌وون و تیم کره‌جنوبی برود. این مسابقه از ساعت 11:30 روز جمعه 12 خرداد برگزار خواهد شد.

* امیر غفور، بازیکن جوان و موثر ایران که در آخرین اردو‌ها به دلیل مصدومیت همگی را نگران کرده بود، در دیدار برابر استرالیا به میدان رفت و نشان داد که درد و مصدومیت را فراموش کرده است، چراکه عملکرد بسیار خوبی داشت و ولاسکو را بیش از پیش امیدوار کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها