کد خبر: ۵۷۷۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به اينکه دو سال ديگر با پرسپوليس قرار داد دارم اگر قرار است جدا شوم بايد پولم را بدهند.
حسين هوشيار در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره حضورش در ليست اخراجي‌هاي پرسپوليس اظهار داشت: ليست دنيزلي را اگر به دقت خوانده باشيد هيچ دروازه باني در آن ديده نمي‌شود شايد برخي بازيکنان که قرارداد دارند جزء ليست دنيزلي نيستند.

وي افزود: من 2 سال ديگر با پرسپوليس قرار داد دارم و اگر قرار است از اين تيم جدا شوم بايد پولم را بدهند. اما فعلا اين مسائل مهم نيست و بايد ظرف يک هفته آينده با مسئولان باشگاه صحبت کنم.

هوشيار ادامه داد: قبل از بازي با الاتحاد با مسئولان باشگاه صحبت کردم به من گفتند هنوز تکليف هيچ چيز مشخص نيست. حتي از رويانيان هم خواستم که تکليف من را روشن کند که او همه چيز را به نظر دنيزلي موکول کرد.

وي در پاسخ به سؤالي که آيا به نظر شما در پرسپوليس عملکرد خوبي داشتي يا خير نيز گفت: فرصت کم دليل اين بود که من در پرسپوليس خوب نباشم. 6 بازي نيمکت نشين بودم و يک بازي به ميدان مي‌رفتم و دوباره 6 بازي ديگر نيمکت نشين بودم. در کل 7 بازي براي پرسپوليس انجام دادم که به نظرم عملکردم بد نبود.

وي افزود: اگر پشت سر هم بازي مي‌کردم قطعا عملکردم بهتر بود تا مي‌آمدم با مدافعان پرسپوليس هماهنگ‌تر بشوم ناگهان 3 بازي روي نيمکت مي‌نشستم، البته يکي از دلايلش ليگ قهرمانان آسيا بود که من را نيمکت نشين مي‌کرد.

هوشيار خاطرنشان کرد: نه مي‌توانستم با دفاع خودم هماهنگ باشم و نه با بازيکنان ديگر البته خودتان مي‌دانيد من از نيم فصل به پرسپوليس اضافه شدم و در کل به نظر خودم عملکرد قابل قبولي داشتم و بد نبودم.

وي افزود: بازي‌هاي خودم را آناليز کردم و به اين نتيجه رسيدم اگر مي‌توانستم فرصت بيشتري براي حضور در زمين داشته باشم قطعا عملکردم بهتر بود اما همه چيز تمام شده و بايد منتظر اين باشم تا تکليفم روشن شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها