کد خبر: ۵۷۵۴۹
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
پس از اقتدار ايران در مذاكرات بغداد و نااميد شدن طرف مقابل از اهرم فشار بر كشورمان، رسانه هاي زنجيره اي ضدانقلاب تلاش كردند تا به اصطلاح فشارها بر جمهوري اسلامي را روي پرونده ساختگي و دروغين حقوق بشر انتقال دهند. با تقسيم كار ميان نهادهاي به اصطلاح حقوق بشري، وزارت خارجه آمريكا و سازمان عفو بين الملل، پمپاژ دروغ ها و شايعات و ادعاهاي واهي عليه قوه قضائيه ايران از روز پس از مذاكرات (چهارم خرداد-24مه) ادامه پيدا كرده است. از همين روي، در يك اقدام هماهنگ شده وزارت خارجه آمريكا و سازمان عفو بين الملل در گزارش هاي جداگانه اي با ادعاهاي پوچ و تكراري ايران را به نقض حقوق بشر متهم كردند.
آنچه كه در اين گزارش ها بيش از هر چيزي به چشم مي آيد نبود مستندات و دلايلي است كه اين به اصطلاح گزارش ها را علي رغم تلاش مراكز مربوطه به صورت بيانيه هاي سياسي يكسويه درآورده است.
اما آنچه در اين ميان سيماي بدون رتوش مدعيان حقوق بشر را برملا كرده است سناريوي ناشيانه اي است كه نشان مي دهد مدعيان دروغين حقوق بشر با تروريست ها و آدم كش ها ارتباط و همپوشاني دارند.
در ذيل اين سناريوي ناشيانه، مريم قجرعضدانلو ابريشمچي رجوي! سركرده گروهك تروريستي منافقين به جدول زد و در يك فراخوان رسمي از ارتباطات اين گروهك با كانون هاي به اصطلاح حقوق بشري پرده برداشت.
وي طي بيانيه اي كه منافقين در سايت هاي ضدانقلاب منتشر كرده اند خواستار همكاري بيشتر عموم سازمان هاي مدافع حقوق بشري عليه ايران اسلامي شده است.
اين در حالي است كه اين سازمان هاي به اصطلاح حقوق بشري نيز هيچ واكنشي نسبت به اقدامات جنايتكارانه و تروريستي منافقين نداشته اند و حتي از ژست هاي حقوق بشري در برابر سازمان تروريستي منافقين نيز خودداري كرده اند.
در بيانيه رجوي و گروهك تروريستي منافقين در امتداد پمپاژ دروغ ها و ادعاهاي پوچ گزارش هاي به اصطلاح حقوق بشري عليه ايران، اين دروغ شاخدار آمده است كه در يك هفته و در هر 3 ساعت يك نفر به اعدام محكوم شده است!
گفتني است مريم قجرعضدانلو در پاريس از سوي برخي منافقين جدا شده از سازمان با شعار «پيرزن چند شوهره، ضد حقوق بشره» روبرو شده بود.

کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها