کد خبر: ۵۷۲۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
در نامه‌اي که خطاب به رئيس پارلمان مصر نگاشته شده است، فاش شد که رژیم صهیونیستی در راستای آمادگی برای ورود به جنگی دیگر در منطقه، درصدد تشکیل بزرگترین ائتلاف حکومتی در تاریخ اين رژیم است.
مشرق، "یاسر القاضی" نماینده مستعفی پارلمان مصر با ارسال نامه‌ای برای "محمد سعد الکتاتنی" رئیس پارلمان این کشور درباره تشکیل کابینه "وحدت ملی" در اسرائیل هشدار داد.

القاضی در این نامه گفته است که رژیم صهیونیستی اقدام به تشکیل کابینه وحدت ملی با دستیابی به توافق و ائتلاف با "بینامین نتانیاهو" نخست وزیر و "شائول موفاز" رهبر جناح معارض و رهبر حزب کادیما و تعویق انتخابات پارلمانی این رژیم به اکتبر 2013 ميلادي زده است.

القاضی در ادامه نامه خود می‌نویسد: تجربه ثابت می‌کند که چنین ائتلاف و توافقی به نتانیاهو اجازه خواهد داد با حصول اطمینان از به دست آوردن حداقل 94 رأی مثبت نمانیدگان پارلمان این رژیم از مجموع 120 رأی هر قانونی را بخواهد تصویب کند و آن را به مورد اجرا بگذارد.

القاضی تصريح می‌کند: با ورود موفاز به ائتلاف کابینه نتانیاهو و حضور وزرایی چون ایهود باراک و موشه یعلون، این احتمال بیش از پیش قوت می‌یابد که رژیم صهیونستی در اندیشه و تدارک جنگی در منطقه است.

وی افزود: اسرائیل هرگاه در اندیشه تشکیل کابینه ائتلافی بوده پس از آن اقدام به جنگی در منطقه کرده است.

سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب الله لبنان نيز روز جمعه در سخناني تأکيد کرده بود که ممکن است علت تشکيل دولت ائتلافي وحدت قومي در رژيم صهيونيستي، آمادگي براي حمله احتمالي به لبنان يا سوريه يا ايران و يا غزه باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها