کد خبر: ۵۷۲۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
شاید باورش سخت باشد اما هافبک باتجربه و البته محبوب پرسپولیس یکی از کسانی که در فهرست سال آینده مصطفی دنیزلی قرار دارد.
جام نیوز، مهدی مهدوی کیا که مدیرعامل باشگاه قبلا حکم جدایی او را صادر کرده بود در فعل و انفعالات تازه در پرسپولیس خواهد ماند. او که حتی اعلام کرده بود احتمالا این فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند حالا با یک پیشنهاد تازه روبه‌رو شده است.
محمد رویانیان اعتقاد دارد شخصیت او کمکی به پرسپولیسی‌هاست و دنیزلی هم امیدوار است کیا در فصل آینده دوباره به شرایط آرمانی بازگردد. دنیزلی گفته است علت نیمکت‌نشینی‌های پیاپی مهدوی‌کیا این بود که به دلیل مصدومیت از آرمانی جسمی فاصله گرفته بود.
خود مهدوی‌کیا در این‌باره گفته است: «فعلا مشغول استراحت هستم و نمی‌دانم دنیزلی مرا می‌خواهد یا خیر. هیچ تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام و نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظارم هست. فعلا هم دارم استراحت می‌کنم و دوست دارم به فوتبال فکر نکنم.»
مهدوی‌کیا خطاب به هواداران پرسپولیس هم اینگونه اظهارنظر کرده است: «من از آنها عذرخواهی می‌کنم در این مدت خیلی آنها را اذیت کردیم و امیدوارم حلالمان کنند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
تو باید بمانی پسر... و پرسپولیس رو سربلند کنی، هم توانایی اش رو داری و هم لیاقتش .
تو زحمت خودت رو قبلا واسه پرسپولیس کشیده بودی و از صمیم قلبمان دوستت داریم و اصلا نیازی به حلال کردنت نیست. اینقدر عقلمان میکشد که واسه پرسپولیس میمیری و کم کاری نمیکنی.
کاش کریمی، هاشمیان ، کاظمیان، زاید و اودوکیچ هم میماندند تا خیالمان راحت شه و بقیه رو دیگه در پرسپولیس نمیخواهیم ببینیم.
پاسخ
پرسپولیس حکیم اباد فندرسک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
موشک وجودت کنارتیم برایه ما کافیه
پاسخ
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
اقا مهدی شما تاج سر ما پرسپولیسی ها هستید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها