کد خبر: ۵۷۱۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
رییس جمهوری در آیین افتتاح مجلس نهم/
رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینكه جایگاه و شان ملت ایران یگانه است، گفت: بدون تردید این ملت بهترین ملت تاریخ و عالم است.
ایرنا، محمود احمدی نژاد روز یكشنبه در آیین افتتاح مجلس نهم، ملت ایران را ملتی تمدن ساز، فرهنگ آفرین، مومن، شجاع، هوشمند، صبور، بزرگوار، آزادیخواه و عدالت طلب توصیف كرد و افزود: این ملت صاحب انقلاب و كشور است.

وی با یادآوری این نكته كه ملت ایران در طول تاریخ از ارزشهای الهی به خوبی صیانت كرده است ، اظهار داشت: این ملت همه موجودیت خود را برای دفاع از ارزشهای الهی هزینه كرده است و امروز هم با تمام وجود به دنبال استقرار پرچم توحید، آزادی و عدالت است.

** من و شما شانی جز خدمتگزاری مردم نداریم

رییس جمهوری در ادامه سخنانش خطاب به نمایندگان مجلس نهم تاكید كرد: من و شما شانی جز خدمتگزاری مردم نداریم و ما باید همیشه بدانیم كه آقابالاسر مردم نیستیم و برای نوكری آنها برگزیده شده ایم.

وی افزود: چه شما نمایندگان مجلس و چه بنده، همه ما شان و افتخارمان این است كه نوكر مردم باشیم و البته تكلیف خدمتگزار و نوكر هم معلوم است.

احمدی نژاد گفت: ملت بزرگ ایران از ما انقلابی ماندن و پیگیری اهداف و آرمان های بزرگ انقلاب را مطالبه می كنند و از ما می خواهند كه پیگیر دفاع از حقوق ملت باشیم و برای رفع تبعیض ها و تحقق پیشرفت كشور تلاش كنیم و صداقت و پاكی و خدمتگزاری مردم را پیشه كنیم.

احمدی نژاد تاكید كرد: نباید فراموش كنیم كه اگر عاشق ملت نباشیم خدمتگزاری حقیقی ملت غیرممكن است.

** ملت انقلاب نكردند كه تنها افراد و چهره ها عوض شوند

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان این كه همیشه باید این نكته را به خود یادآور شویم كه علت حضور ما چیست و چرا ملت ما را برگزیده اند؟ اظهار داشت: ملت انقلاب نكرده اند كه تنها افراد و شكل ها عوض شود و عده ای بروند و عده دیگری بیایند.

وی افزود: انقلاب عظیم اسلامی برای تحقق آرمان های بلند الهی و انسانی ملت ایران است كه هزاران سال به دنبال تحقق آن بوده اند.

احمدی نژاد در ادامه گفت: علت برگزیده شدن من و شما نمایندگان مجلس توسط ملت پیگیری همین آرمان ها و پیگیری دفاع از آزادی و حق و حقوق ملت و رفع فقر و تبعیض ها و تلاش برای برپایی عدالت و ساختن جامعه ای الگو و پیشرفته و حاكم كردن ارزش های الهی و انسانی در ایران و جهان است.

وی تاكید كرد: مسوولیت من و شما مقدمه سازی و الگوسازی برای برپایی حكومت جهان توحید، عدل و عشق است و همه اینها از ناحیه عبودیت به خداوند و عشق به ملت و خدمتگزاری حاصل خواهد شد.

** همه چیز متعلق به ملت است

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با تاكید بر این كه همه چیز در كشور متعلق به ملت است، گفت: همین ملت است كه امروز من و شما نمایندگان مجلس را سر كار آورده است و در واقع قدرت ملت، تجلی قدرت خداست و ما هر چه داریم از بزرگواری این ملت است و هرگز نباید این اصل را فراموش كنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها