کد خبر: ۵۷۱۲۷
زمان انتشار: ۰۰:۲۲     ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
بیژن نوباوه منتخب مردم تهران درمجلس نهم که یکی از اعضای شرکت کننده در جلسه فراکسیون اصولگرایان بود در خصوص بر گزاری این جلسه گفت: ما از ابتدا گفته بودیم که جلسه مشترک اصولگریان باید مانند مجلس هشتم تشکیل شود و هر بحثی در خصوص ریاست مجلس و هیئت رئیسه باید در این جلسه انجام گیرد.

وی در ادامه افزود: تشکیل فراکسیون رهروان ولایت ضربه اساسی به فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم بود که متاسفانه انشقاقی ایجاد کرد که این افراد باید پاسخگوی آن باشند.

نوباوه با بیان اینکه برای ما مهم این است که از داخل فراکسیون اصولگرایان رئیس و هئیت رئیسه انتخاب شوند گفت: کاری که توسط رهروان ولایت انجام گرفت شکاف میان اصولگرایان بود وعواقب این کار بر عهده کسانی است که این فراکسیون را درست کردند.

منتخب مردم تهران با اشاره به اینکه در مجلس نهم فراکسیون اصولگرایان واقعی در اقلیت است اظهار داشت: البته برای ما فرق نمی کند و ما برای رسیدن به اهدفمان با قدرت کار می کنیم.

نوباوه خاطرنشان کرد: منافع ملی و منافع مردم مهمترین مسائلی است که فراکسیون اصولگرایان دنبال آن خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر فراکسیون رهروان ولایت امروز عصر در حاشیه نشست این فراکسیون در محل مجلس قدیم اعلام کرد که اعضای فراکسیون متبوع وی در جلسه فراکسیون اصولگرایان که فردا برگزار می شود، شرکت نمی کنند و فهرست خود را روز دوشنبه همزمان با انتخابات هیئت رئیسه در صحن علنی ارائه می دهند.

کاظم جلالی گفت: با توجه به برخی مسائل و بداخلاقی‌های انجام شده، دلیلی برای برگزاری اجتماع دیگری در غالب اصولگرایان وجود ندارد و بر همین اساس نیز، ما لیست خود را در جلسه روز دوشنبه مجلس همزمان با برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه موقت ارائه خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
معبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
: با سلام دو مطلب جدیدوخواندنی در وبلاگ کانون فرهنگی معبر
1 ـ 14 سرلشکر ایران به روایت تصویر.
2 ـ " آيا مردم حق امر به معروف ونهی از منکربرخود ومسولين را دارند؟
حتما بخونید ولطفا نظربدیدبرامون خیلی مهمه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها