کد خبر: ۵۷۰۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
مخالفان سوریه که تاکنون از هیچ طریق بین‌المللی یا فعالیت مسلحانه نتوانسته‌اند مقاومت دولت و مردم سوریه را بشکنند روی به کارهایی نظیر خرید خوانندگان مطرح آورده‌اند.
فارس، نزدیک به 15 ماه از شورش مسلحانه علیه دولت سوریه می‌گذرد اما دولت و مردم این کشور متحد و یکپارچه در مقابل فشارها و توطئه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای مقاومت می‌کنند.

در حالی که گروهک‌های مسلح و مخالفان نتوانسته‌اند از طریق شورش مسلحانه و حتی بمب‌گذاری‌های انتحاری و خونین دولت سوریه را به خواسته‌های خود وادار کنند، روی به خرید خوانندگان معروف آورده‌اند.

پایگاه خبری دام پرس سوریه نوشت که مخالفان نظام سوریه به اصاله نصری خواننده معروف سوری پیشنهاد کرده‌اند که یک ترانه علیه اسد بخواند و یک میلیون دلار دریافت کند.

دام پرس افزود: در ادامه جنگ کلامی مستمر میان اصاله نصری و برادرش ایهم، که ناشی شده از اختلاف آراء سیاسی درباره نظام سوریه است، ایهم خواهر خود را متهم کرده است که از تصمیم خود برای خواندن ترانه‌ای علیه اسد منصرف شده است.

ایهم تاکید کرده است که علت انصراف خواهرش این است که او همچنان منتظر دریافت یک میلیون دلاری است که مخالفان نظام سوریه به او وعده کرده‌اند.

دام پرس به جزئیات بیشتری در این خصوص اشاره نکرد اما نصری در ماههای گذشته نیز به موضع‌گیری علیه نظام کشورش اقدام کرده بود که با انتقاد تند و شدید هنرمندان سوری مواجه شده بود چرا که او را «نمک‌نشناس» توصیف کرده بودند.

البته او در نوامبر گذشته از مواضع خود عقب‌نشینی کرد. او که قصد داشت ترانه‌ای با نام «آه کاش صندلی‌ها حرف می‌زدند» آن را ضبط نکرد و اعلام کرد که او از رئیس جمهور کشورش متنفر نیست و اگر مخالفان را تایید کرده است به خاطر احساسات آنان بوده است و پس از اینکه دریافته است ترانه مذکور حرف دل او نیست، تصمیم گرفته است آن را نخواند.

 اصاله نصری خواننده معروف سوری است که او را جانشین کلثوم خواننده کلاسیک و بسیار معروف دنیای عرب لقب داده‌اند.

پدر او مصطفی نصری از خوانندگان فولکوریک مشهور سوریه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها