کد خبر: ۵۷۰۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
تهران - رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت : فدراسیون های ورزشی قبل از انتخاب نهایی ملی پوشان، وضعیت سربازی آنان از این سازمان استعلام كنند.
سردار سید حمید صدرالسادات در گفت وگو با ایرنا افزود : سازمان وظیفه عمومی ناجا هیچ مشكلی در باره خروج ملی پوشان از كشور ندارد به شرطی كه ضوابط مربوط به دوره سربازی و غیبت نداشتن آنان رعایت شده باشد.

وی با بیان اینكه این موضوع در مورد همه مشمولان یكسان است و نباید آنان غیبت داشته باشند، خاطر نشان كرد: برای مشمولان روش یكسان داریم و هیچ تفاوتی بین ورزشكاران و سایر افراد وجود ندارد. در مورد ورزشكاران و ملی پوشان در گذشته با سازمان تربیت بدنی و هم اكنون نیز با وزارت ورزش و جوانان درتعامل هستیم.

رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهار داشت: در تعاملات و مكاتبات تاكید كرده ایم كه قبل از اینكه ملی پوشان در تیم ها پذیرش و معرفی شوند، در خصوص سربازی آنان استعلام شود.

وی تصریح كرد : همانند دانشگاه ها كه برای ادامه تحصیل دانشجویان از نظام وظیفه عمومی استعلام می كنند، فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی نیز باید این كار را انجام دهند تا در آینده با مشكل روبرو نشوند.

سردار صدرالسادات افزود: حتی باشگاه های ورزشی نیز كه با بازیكنان قرار داد می بندند، باید قبل از عقد قرارداد استعلام كنند و شرایط بازیكن را از نظام وظیفه جویا شوند. انجام این كار باعث می شود باشگاه ها با بازیكنانشان به مشكل برخورد نكنند و حداقل تكلیفشان مشخص شود.

وی تاكید كرد اگر این موضوع رعایت نشود، بدیهی است مسوولان برخی تیم های ملی و یا باشگاهی برای عزیمت به مسابقات بین المللی با مشكل خروج از كشور بازیكنان خود روبرو شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها