کد خبر: ۵۶۹۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱

معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از تأسیس چهار فروشگاه و نمایشگاه دائمی کتاب‌های دفاع مقدس در چهار نقطه تهران خبر داد و گفت: در سال جاری، چهار نمایشگاه و فروشگاه تخصصی دائمی با موضوع کتاب دفاع مقدس برپا خواهیم کرد.

به گزارش ايسنا، بهمن دری که در جمع فرماندهان عالی‌رتبه هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در حاشیه همایش ملی فاتحان نور در روز ملی مقاومت که به مناسبت سی‌امین سالگرد فتح خرمشهر در تالار کشور برگزار شد، سخن می‌گفت، با اشاره به این‌که فرهنگ دفاع مقدس که برای حراست از انقلاب اسلامی تکوین یافته، بر مبنای جانفشانی‌ها و ایثار و شهادت شکل گرفته است، ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس در اصل منبعث از سیره و سنت اهل بیت (ع) است.
 
او در ادامه افزود: از همین‌رو گسترش و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس علاوه بر این‌که به صیانت از انقلاب اسلامی می‌انجامد، به توسعه و اشاعه فرهنگ اهل بیت (ع) و در نهایت تقویت بنیه اعتقادی براي حفظ ارزش‌های اسلامی منجر خواهد شد.
 
دری در این مراسم بعد از رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس اعلام کرد: به منظور حمایت از موضوع دفاع مقدس و کمک در توزیع مناسب این کتاب‌ها و تجهیز کتابخانه‌ها، معاونت امور فرهنگی تعداد 2000 نسخه از هر عنوان کتاب خریداری خواهد کرد.
 
معاون امورفرهنگی ارشاد تقویت فرهنگ دفاع مقدس را ضامن اصلاح و مهندسی صحیح فرهنگی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: ماندگاری این فرهنگ به کمک نشر کتاب محقق می‌شود و هرچقدر به گسترش انتشار کتاب در حوزه دفاع مقدس اهتمام کنیم، قطعا این ماندگاری تضمین خواهد شد .
 
بر اساس گزارش رسيده، در این همایش از بهمن دری ـ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ به منظور برگزاری موفق و تأثیرگذار بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تجلیل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها