کد خبر: ۵۶۹۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
در روزهاي گذشته شايعات زيادي درباره ادامه حضور پرويز مظلومي و علي فتح الله زاده در استقلال شنيده شد.

در روزهاي گذشته شايعات زيادي درباره ادامه حضور پرويز مظلومي و علي فتح الله زاده در استقلال شنيده شد و حالا جلسه فرداي هيئت مديره، کليدي ترين اتفاق اين برهه زماني است.

در جلسه فردا قرار است درباره حضور علي فتح الله زاده به عنوان مدير استقلال تصميم گيري شود و همين موضوع است که صاحب نيمکت آبي ها در ليگ دوازدهم را قطعي مي کند که امير قلعه نويي است يا پرويز مظلومي؟طبق اخبار رسيده، هيئت مديره استقلال و در راس آنها احمد رسولي نژاد از ابتداي سال 91 با قلعه نويي مذاکره کرده و مظلومي هم 24 ساعت بعد از حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا مصاحبه کرد و گفت تازه کارش در اين تيم شروع شده.

* نجف نژاد براي استقلال تصميم مي گيرد؟

ماندن يا رفتن علي فتح الله زاده از مديريت استقلال باعث شده يک جبهه بندي کامل در هيئت مديره اين تيم به وجود بيايد. فتح الله زاده در چند جلسه گذشته گفته که تمايلي براي حضور به عنوان مدير عامل ندارد و مي خواهد تنها فقط يکي از اعضاي هيئت مديره باشد. اين گفته البته بيشتر به يک تعارف شبيه بود ولي رييس هيئت مديره اين اظهارنظر را جدي گرفته. علي فتح الله زاده، اميدوار رضايي و جواد زرينچه، سه عضوي هستند که در جلسه فردا مي خواهند به حضور مدير عامل فعلي راي بدهند ولي از سوي ديگر احمد رسولي نژاد، عبدالرضا ساور و حسين فرزامي هم جبهه مخالف ماندن فتح الله زاده در اين پست هستند و همين تساوي است که نشان مي دهد مقداد نجف نژاد چه نقش کليدي‌اي در تعيين مدير عامل استقلال دارد. هر دو گروه سه نفره طي اين چند روز اخير تلاش کرده اند به نحوي مدير عامل قبلي استقلال را با خود همراه کنند ولي نجف نژاد در اين مدت فقط حرفها را گوش کرده و هنوز هيج اظهارنظري نکرده تا مشخص نشود کفه ترازو را به نفع فتح الله زاده سنگين مي کند يا عليه او؟

* زرنگ مثل اميدوار رضايي

اميدوار رضايي، اصلي ترين گزينه جانشيني فتح الله زاده روي صندلي مدير عاملي استقلال است ولي نماينده پيشين مجلس به قدري زرنگ است که فعلا با حمايت از فتح الله زاده، خودش را حامي او جلوه دهد. رضايي در مجلس نهم موفق نشده راي بياورد و بنابراين وقت کافي براي رفع و رجوع کردن کارهاي استقلال دارد و البته بيشتر هم مي تواند به رياستش بر بيمارستان لقمان برسد. رضايي در صورت ماندن فتح الله زاده، حامي او بوده و برنده بازي است و اگر فتح الله زاده نماند هم به عنوان مدير عامل استقلال انتخاب مي شود و مي تواند از قدرت حاجي در نقل و انتقالات استفاده کند و اين يعني رضايي در هر صورت، برنده اين جنگ قدرت است.

* ليست قلعه نويي

محتمل ترين اتفاق استقلال اين است که پرويز مظلومي تحت هيچ شرايطي در اين تيم نمي ماند چه فتح الله زاده مدير عامل بماند و چه برود. امير قلعه نويي اصلي ترين کانديداي نيمکت استقلال است و رييس هيئت مديره هم به دوستانش گفته آمدن او قطعي است. کار تا بدانجا پيش رفته که حتي ليست بازيکنان موردنظر قلعه نويي هم براي استقلال به دست هيئت مديره رسيده، ليستي که در آن محمد نزهتي و محمد آبشک و سياوش اکبرپور و امير حسين صادقي و فابيو جان واريو و چند بازيکن ليگ يکي ديده مي شوند. نکته اصلي اينجاست که با آمدن قلعه نويي، جباري رفتني است البته اگر فتح الله زاده نماند. حاجي در صورت ماندن به عنوان مدير عامل گفته قلعه نويي و جباري را آشتي مي دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها