کد خبر: ۵۶۹۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱

در دومين نشست فيلمسازان عمار علاوه بر بررسي فيلم ها و برخي سوژه ها، درباره دفاع مقدس، كتاب جديد داوودآبادي و قطعه موسيقي «شهاب» سخن گفته شد و عنوان شد كه تفاهمنامه اي براي تاسيس دفتر جشنواره عمار در غزه امضا شده است.

به گزارش کیهان، در اين نشست، دبيرخانه عمار گزارشي از فعاليت هاي چندماهه اخير خود ارائه كرد كه از مهمترين آنها مي توان به استمرار اكران هاي مردمي از «روز هنر انقلاب اسلامي» تا «اكران مقاومت»، تثبيت پاتوق ماهانه جشنواره عمار و ارتباط مستمر با فيلمسازان اين حوزه و تهيه دو - سه بسته فرهنگي و ... اشاره كرد.

همچنين در اين گزارش با اشاره به ماموريت هاي تعريف شده براي اين دبيرخانه، به فراخوان هاي فصلي مانند«شهداي هسته اي» و فراخوان «انيميشن دو دقيقه اي درباره پهپاد» اشاره شده و آورده است: از اين فراخوان ها نسبتا استقبال خوبي شد و در فراخوان «انيميشن دو دقيقه اي درباره پهپاد» چهل عنوان پيشنهاد ارائه شد كه 9 عنوان آن تصويب شده و در سايه حمايت براي ساخت قرار گرفت. همچنين بانك فيلمنامه جشنواره عمار به طور رسمي دنبال مي شود.

درباره اكران بين المللي هم، جشنواره عمار اعلام كرد تفاهمنامه اي را براي تاسيس دفتر جشنواره عمار در غزه امضا كرده است و به زودي بخشي از فيلم هاي جشنواره با زيرنويس عربي در غزه و مصر اكران خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها