کد خبر: ۵۶۹۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱

محمد قادري به سمت سردبيري روزنامه‌ي ملت‌ما منصوب شد. در حكمي كه از سوي اميرحسين مروي مديرمسئول روزنامه‌ي ملت‌ما خطاب به محمد قادري تنظيم شده، آمده است: نظر به تعهد و سوابق فرهنگي و رسانه‌اي جنابعالي، به موجب اين حكم شما را به سمت سردبیری روزنامه‌ی «ملت‌ما»منصوب مي‌نمايم.امید است در این مسئولیت، با تلاش و تعهد خود، روزنامه‌ی ملت‌ما را در نیل به اهداف خود و رسیدن به جایگاهی هم‌شأن نام ملت بزرگ ایران، یاری نمایید.

متن كامل حكم سردبير جديد روزنامه‌ي ملت ما:

«برادر ارجمند جناب آقاي محمد قادری

با سلام و تحيت

نظر به تعهد و سوابق فرهنگي و رسانه‌اي جنابعالي، به موجب اين حكم شما را به سمت سردبیری روزنامه‌ی «ملت‌ما»منصوب مي‌نمايم.

امید است در این مسئولیت، با تلاش و تعهد خود، روزنامه‌ی ملت‌ما را در نیل به اهداف خود و رسیدن به جایگاهی هم‌شأن نام ملت بزرگ ایران، یاری نمایید.

نگاه آسیب‌شناسانه و حل‌المسائلی و محققانه به امور کشور،‌ رعایت اخلاق حرفه‌ای، احترام و تعهد نسبت به همه‌ی ایرانیان، دفاع از حقوق ملت با استناد به اندیشه‌های ناب دینی، مشی و مرام روزنامه‌ی ملت است که انتظار داریم با حضور شما بیش از گذشته مورد توجه باشد.

امیدوارم با تدابیر و تمهیدات شایسته خود، زمینه‌ی بهره‌گیری مؤثرتر از ظرفیت‌های تحریریه‌ی روزنامه را فراهم آورید و با گسترش سطح تعامل روزنامه‌ با صاحب‌نظران و مخاطبان، «ملت‌ما» را در مسیر نیل به جایگاه روزنامه‌ای اثرگذار در سطح ملی، یاری نمایید./ امير حسين مروي؛ مديرمسئول»

لازم به ذكر است كه محمد قادري كارشناس ارشد رشته علوم سياسي و داراي سوابق مطبوعاتي به ويژه‌ در حوزه رسانه‌هاي سايبري مي‌باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها