کد خبر: ۵۶۶۴۷
زمان انتشار: ۰۰:۳۰     ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
سرمربي تيم استقلال اين فصل را در اين تيم سپري كرده است اما وي معتقد است كه كارنامه اش قابل قبول بوده و جايي براي توضيح از سوي وي باقي نمي گذارد اما با اين حال وي قصد ندراد به راحتي نيمكت استقلال را ترك كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، سرمربي تيم استقلال كه از شرايط خوبي در اين تيم برخوردار نبود مدعي است كه حضورش در اين تيم منوط به تصميم مسئولان است اما خودش به تنهايي تصميم نهايي را اتخاذ نمي كند.

با اينكه تصور مي شد اين مربي پس از باخت به سپاهان در آسيا استعفاء داده و اين تيم را ترك كند اما اين اتفاق رخ نمي دهد زيرا سرمربي آبي ها چنين تصميمي ندارد و قصد دارد تا روزي كه به وي نياز است و مسئولان صلاح مي دانند در تيم بماند.

پرويز مظلومي اعلام كرده است كه از شرايط فعلي راضي است و حتي برنامه هاي بسياري زيادي براي فصل آينده دارد كه تصميم به اجراي آنها دارد تا تيمي قوي و در خور نام را آماده مسابقات كند.

اين در حالي است كه عنوان مي شد كار حضور امير قلعه نوعي در استقلال تمام شده است و اين مربي قرار است فصل آينده هدايت آبي ها را عهده دار باشد اما اين موضوع هنوز به مظلومي اعلام نشده است و سرمربي فعلي نيز در حال حاضر خود را سرمربي تيم استقلال مي داند و اگر قرار به برنامه ريزي باشد قصد دارد اقدامات لازم را انجام دهد و حتي فهرست نهايي اش را براي فصل آينده به مسئولان ارائه دهد.

گفتني است ، وي به مسئولان و اعضاي هيئت مديره استقلال پيغام داده است كه اگر حضور وي در تيم نيازي نيست بصورت رسمي اعلام كرده و وي را اخراج كنند زيرا سرمربي آبي ها استعفاء نمي دهد و در پست خود باقي مي ماند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها