کد خبر: ۵۶۵۹۸
زمان انتشار: ۱۷:۴۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۱

به گزارش 598 به نقل از فارس، در ادامه رسیدگی به پرونده اختلاس در بیمه ایران متهم س.س در جایگاه قرار گرفت که اتهامات وی توسط نماینده دادستان قرائت شد.

در کیفرخواست این فرد آمده بود شما متهم هستید به همکاری با س.ک در اختلاس به مبلغ 3 میلیارد ریال و تسهیل مال نامشروع به همین مبلغ.

ذبیح‌زاده نماینده دادستان از دادگاه با استناد به متن کیفرخواست تقاضای اشد مجازات را برای متهم داشت.

در بخش دیگری از این جلسه متهم با بیان اینکه هیچ کدام از اتهامات مندرج در کیفرخواست را قبول ندارد گفت: اظهارات من تحت فشار بوده و من هیچکدام آنها را قبول ندارم.

وی گفت: من یک جانباز جنگ تحمیلی هستم و سابقه 20 ساله در نمایندگی بیمه دارم، من بیگناهم

ذبیج‌زاده نماینده دادستان بخشی از اعترافات این فرد که در تاریخ 26/7/89 اخذ شده بود را قرائت کرد و گفت این اعترافات خود شماست با دست خط خود شما متهم بار دیگر موضوع فشار و عدم صحت اعترافاتش را بیان کرد.

قاضی دادگاه چندین بار بنا به اظهارات موجود در پرونده به متهم یادآوری کرد که وجوه حاصل از صدور بیمه نامه را به حساب شرکت بیمه ایران واریز نکرده است اما متهم مدعی شد برای تک‌تک پرداخت‌هایی که انجام داده است رسید وجود دارد.

قاضی سرانجام زمانیکه انکارهای متعدد متهم را دید به او یک هفته فرصت داد تا برود و رسید پرداخت حق بیمه‌های بین سال 83 تا 87 را پیدا کرده و به دادگاه ارائه دهد.

وکیل متهم نیز در جایگاه قرار گرفت و با زیر سؤال بردن موضوع معاونت در اختلاس گفت: براساس قوانین موجود یک اصل طبیعی است که نمایندگی‌های بیمه پول به حساب شرکت بیمه واریز نکنند.

قاضی در این لحظه عصبانی شده و گفت: شما دارید مطلبی را مطرح می‌کنند که از فردا هیچ‌کدام از نمایندگی‌ها پول واریز نکنند و سپس بگویند جرمی هم مرتکب نشدند.

وکیل پرونده گفت: آقای قاضی زمانی که قرار است یک فرد نمایندگی بیمه را در اختیار بگیرد شرکت بیمه از او وثیقه‌های لازم را اخذ می‌کند تا در صورت وقوع هر مشکلی از محل وثیقه کسب شده خسارت بیمه پرداخت شود.

ذبیح‌زاده نماینده دادستان در بخش دیگری از دفاعیات خود از کیفرخواست صادر شده اظهارات مختلف متهم در حضور بازپرس پرونده را مطرح کرد اما متهم باز هم فشار موجود بر روی خودش را عامل اظهاراتش مطرح کرد.

قاضی مدیر خراسانی در این لحظه بار دیگر به متهم تاکید کرد: شما اگر اعترافاتتان تحت فشار بوده چرا به دادسرای انتظامی قضات نرفتید و شکایت نکردید متهم گفت من اصلا نمی‌دانستم قاضی گفت مشکلی نیست ازدر این دادگاه که بیرون رفتید بروید و شکایت کنید.

سرانجام پس از انکارهای متعدد متهم قاضی مدیر خراسانی از وی دفاعیات آخرش را اخذ کرد اما به وی مهلت یک هفته‌ای داد تا اسناد و مدارک مورد نظر را به دادگاه ارائه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها