کد خبر: ۵۶۵۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
با توجه به اینکه خبرنگاران زیادی همراه کاروان استقلال هستند در هواپیما شایعات زیادی مبنی بر حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی فصل آینده آبی پوشان مطرح شد و حتی این صحبت نقل حرف بازیکنان هم بود.
قانون، در حالی که مدیران باشگاه استقلال سعی دارند فعلا در خصوص تغییرات احتمالی در کادر فنی این تیم حرفی به زبان نیاورند برخی منابع آگاه از جدایی قریب‌الوقوع مظلومی و حتی علی فتح الله زاده از استقلال خبر می‌دهند.

چندی پیش رسانه قانون خبری مبنی بر نزدیک شدن بهروز منتقمی به مدیرعاملی باشگاه استقلال منتشر کرد که با واکنش میانه وی روبرو شد. منتقمی البته شایعه مدیرعاملی‌اش در استقلال را نه تایید کرد و نه تکذیب. اما برخی رسانه ها هشدار برخی مقامات مسئول در وزارت ورزش را علت اصلی سکوت رسانه ای وی دانشتند و تاکید کردند که وزارت ورزش به منتقمی گوشزد کرده است از هر گونه مصاحبه ای در خصوص استقلال پرهیز کند.

آخرین خبرها حاکی از آن است که به زودی وزارت ورزش تصمیمات جدی درباره باشگاه استقلال اتخاذ خواهد کرد. گفته می‌شود هیئت مدیره این باشگاه نیز دل خوشی از کادر فنی و آقای مدیرعامل ندارند و به همین دلیل نسبت به حضور امیر قلعه نویی در استقلال چراغ سبز نشان داده اند. در این بین هنوز مشخص نیست که چه کسی جای فتح الله زاده را خواهد گرفت. از اولیایی و منتقمی به عنوان اصلی ترین گزینه های جانشینی فتح الله زاده نام برده می شود. اما در این بین شانس منتقمی بیشتر از اولیایی است.

جواد زرینچه در گفت و گو با قانون اما ترجیح می دهد سکوت پیشه کند. این عضو هیئت مدیره که دل خوشی از عملکرد مظلومی و فتح الله زاده در استقلال ندارد فعلا سکوت را ترجیح داده است. او می گوید: اجازه بدهید تا چند روز دیگر یک سری از مسایل روشن خواهد شد و بعد درباره استقلال حرف می زنم.

با این حساب اصلا بعید نیست که ظرف چند روز آینده استقلال وارد تغییر و تحولات جدی شود. با این همه امیر قلعه نویی و بهروز منتقمی که از آنها به عنوان تیم بعدی استقلال در لیگ دوازدهم نام برده می‌شود فعلا سکوت کرده‌اند تا همه چیز در آرامش پیش برود.

خبرگزاری فارس نیز خبر داده که در هواپیمای حامل استقلالی ها صبح امروز شایعاتی میان بازیکنان زمزمه می شد.

در هواپیما شایعات زیادی مبنی بر حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی فصل آینده آبی پوشان مطرح شد و حتی این صحبت نقل حرف بازیکنان هم بود.

این شایعه در شرایطی مطرح شده که علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه به همراه حسین فرزامی عضو هیئت مدیره شب گذشته با اتومبیل به تهران بازگشته اند.

از بین بازیکنان نیز مجتبی جباری، خسرو حیدری، تیموریان، شیرزاد، شریفات با اتومبیل شب گذشته به تهران بازگشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها