کد خبر: ۵۶۳۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
اعضای تیم استقلال هنوز فصل نقل و انتقالات را آغاز نکرده اند و در این بین، شرایط تیم پرسپولیس بهتر از این تیم است زیرا سردار رویانیان دست به کار شده و حتی اقداماتی را نیز انجام داده است، ‌اما آبی ها نیز در این خصوص بيکار ننشسته اند.

باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال قصد دارند فصل جدید را با شرایط ایده‌آل آغاز کنند اما احتمال ایجاد تغییر و تحولات اعضای این تیم را بر آن داشته است که در خصوص جذب و مذاکره با نفرات جدید اقدامی انجام ندهند تا شرایط کاملا مشخص شود و پس از آن در خصوص آینده تیم اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است، پس از مطرح شدن نام رضا عنایتی به عنوان مهاجم مورد نظر آبی ها، نام کریم انصاری فرد مطرح است که فصل گذشته نیز بحث حضور وی در استقلال مطرح بود. مهاجم سایپا که قصد جدایی از این تیم را دارد، عنوان می شود که از چند تیم خارجی نیز پیشنهاد دریافت کرده است.

البته فصل پيش نیز صحبت از حضور این بازیکن در استقلال بود، اما بعد ها اعلام شد که وی پیشنهاد مالی بالایی را ارائه کرده که با مخالفت مسئولین تیم استقلال روبرو شده زیرا در آن مقطع مسولین صلاح ندیدند با آن مبلغ بازیکن مثل انصاری فرد را به خدمت بگیرند.

اما در سال جاری وی عنوان آقای گلی را کسب کرد و در حال حاضر صحبت از اصرار مسئولین تیم استقلال به حضور وی در این تیم است.

شایان ذکر است: عنوان شده که پیشنهاد 800 میلیونی آبی ها در دستان این مهاجم است و از طرفی گفته می شود که این بازیکن در حال بررسی شرایط حضور در لیگ های اروپایی است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها