کد خبر: ۵۶۲۷۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
امروز سه‌شنبه دوم خردادماه ،‌روزنامه‌ها بخشي از مطالب و اخبار خود را به دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

به گزارش ايسنا، «پوريا پور سرخ» به روزنامه همشهري گفته است كه همه ايران مديون خرمشهر است. همچنين خبر تشييع پيكر 96 شهيد در اهواز نيز در اين روزنامه به چشم مي‌خورد.

«خس خس‌هايي به درازاي تاريخ» نيز عنوان مطلبي در روزنامه ايران است.

سوم خرداد،‌روز اقتدار كشور است و نصب يادمان شهدا در 40 نقطه حماسه‌ساز خرمشهر هم از اخبار و مطالب اين روزنامه است.

روزنامه ملت ما در صفحه اول خود سخنراني منتشر نشده‌اي از سردار غلامعلي رشيد را با عنوان « با فتح خرمشهر ماهيت جنگ عوض شد» درباره حماسه سوم خرداد به چاپ رسانده است.

همچنين صفحه «دفاع» اين روزنامه مطالبي را با عنوان فرماندهاني كه در فتح خرمشهر حضور داشتند، خرمشهر در جنگ طولاني؛ روايتي از حماسه عظيم و عمليات بيت‌المقدس و تاريخ دفاع مقدس منحصر به فرد است را از قول فرمانده نيروي زميني ارتش منتشر كرده است.

مراسم گرامي داشت فتح خرمشهر و نمايشگاه عكس دفاع مقدس در مالزي، ناگفته‌هاي پوردستان از بيت‌المقدس، آثار هنري شهدا نيازمند توجه،‌ پارك موزه دفاع مقدس اعتبار ندارد، تشييع پيكر 96 شهيد تازه تفحص شده هم خبرهايي در روزنامه تهران امروزهستند.

سردار و شهيدي كه امام سرش را بوسيد نيز نگاهي به زندگي سردار شهيد ناصر بهداشت است كه در اين روزنامه منتشر شده است.

ضميمه پايداري روزنامه جوان به مطالبي با عناوين ياري خدا را با چشم خود ديديم، عبور از كارون پل پيروزي «الي بيت المقدس»، سرود پيروزي حزب الله در جشن آزادي خرمشهر، الي بيت المقدس يا الي خرمشهر و غيرممكن در الي بيت‌المقدس ممكن شد اختصاص يافته است.

فيلمسازي براي خرمشهر در سكوت خبري هم از ديگر مطالب اين روزنامه به شمار مي‌رود.

خونين شهر در چنگال تبعات جنگ و نامه منتشر نشده حاج احمد آقا به امام (ره) چه بود نيز مطلبي چاپ شده در در روزنامه آفتاب يزد است.

كنگره ملي سرداران اميران شهيد و شهداي خرمشهر در اين شهر گشايش يافت و جانباز سردشتي به شهداء پيوست نيز در روزنامه خراسان منتشر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها