کد خبر: ۵۶۲۵۷
زمان انتشار: ۰۲:۰۸     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
سایت گل- باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با انتشار اطلاعیه‌ای نشان داد در تدارک جدی برای روز سه‌شنبه و رویارویی با تیم استقلال در یک‌هشتم نهايي لیگ قهرمانان آسیاست. به گزارش گل به نقل از پایگاه خبری سپاهان، در این اطلاعیه آمده است:

پس از هت‌تریک شیرین قهرمانی طلایی‌پوشان در لیگ برتر باشگاه‌های ایران، هم‌اکنون دیدار حساس دیگری فراروی قهرمان ایران است. دیداری در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که به‌واسطه صدرنشینی مقتدرانه سپاهان در گروه سوم با تیم دوم گروه اول این مسابقات، استقلال تهران برگزار می‌شود.

قطعا دوست داشتیم که دو تیم ایرانی در مرحله بالاتری همچون نیمه‌نهایی یا فینال این مسابقات به مصاف هم بروند، اما از آنجا که سپاهان در هر رقابتی به چیزی جز صدرنشینی و برد فکر نمی‌کند، پیروزی‌ بر الاهلی و صدرنشینی‌مان در گروه متاسفانه با کسب جایگاه دوم گروهA توسط استقلال توام شد تا ایرانی‌ها در این مرحله به مصاف هم بروند.

در این دیدار از همه هواداران‌مان درخواست می‌کنیم تا ضمن حضور پرشکوه خود، همچون همیشه با تکریم و احترام به رقیب ایرانی‌مان و اعلام خوش‌آمد به کادر فنی، مدیریتی و بازیکنان استقلال، در طول مسابقه با بهترین و کوبنده‌ترین تشویق‌ها، بهشت میزبان را رقم زده و به شاگردان زلاتکو کرانچار اجازه کسب نتیجه‌ای جز یک پیروزی قاطع را ندهند.

-بنا به تصمیمات اتخاذ شده هیچ بلیت‌فروشی در ورزشگاه فولادشهر صورت نمی‌پذیرد. هواداران عزیز سپاهان می‌توانند بلیت‌های خود را از ورزشگاه‌های انقلاب و تختی اصفهان، دفتر کانون هواداران باشگاه در خیابان حکیم‌نظامی و همچنین سرگروه‌های کانون هواداران سپاهان تهیه کنند.

-طبق قانون فقط 8 درصد ورزشگاه در اختیار هواداران محترم استقلال تهران قرار می‌گیرد و بر این اساس 1000 بلیط به نماينده باشگاه استقلال برای ارائه به هواداران‌شان تقدیم می‌گردد.

با عنایت به این موضوع باز هم تاکید می‌کنیم که در ورزشگاه فولادشهر برنامه‌ای برای بلیت‌فروشی در محل ورزشگاه وجود ندارد و هواداران محترم بايد قبل از حضور در ورزشگاه نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

درب ورزشگاه از ساعت 15 به روی هواداران گشوده می‌شود. از هواداران سپاهان دعوت می‌نمائیم تا با حضور زودهنگام و پرتعدادشان باز هم روزی بیادماندنی را برای قهرمان طلایی ایران در آسیا رقم بزنند.

در پایان تاکید می‌کنیم که بر عهد و پیمان‌مان با دوستداران سپاهان مبنی بر قهرمانی آسیا ایستاده‌ایم و فردا برای این پیمان مشترک جانانه و کوبنده تلاش خواهیم کرد. پرافتخارترین تیم ایرانی دهه اول قرن بیست‌ویکم، کاپ آسیا را نشانه رفته و با یاری پروردگار و پشتیبانی هواداران‌مان به این مهم دست پیدا می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها