کد خبر: ۵۶۱۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۶     ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
یک سایت غربی از انتقال گروههای تروریستی موجود در عراق به سوریه برای شرکت در اقدامات خشونت آمیز و مسلحانه پرده برداشت.

مهر، پایگاه اینترنتی آمریکایی "استراتژی پیج" نوشت سرگرم شدن تروریستها به سوریه،عراق را امن تر کرده است

به نوشته این سایت در طول سال گذشته عملیاتهای تروریستی در عراق کاهش چشمگیری داشته است که دلیل آن رفتن تروریستها به سوریه است.

در این گزارش آمده است در طول سال گذشته میزان عملیاتهای تروریستی در عراق به طور چشمگیری کاهش یافته است که علت آن رفتن تروریستهای عرب سنی از عراق به سوریه است که به بهانه ساقط کردن بشار اسد این کشور را تبدیل به ماوایی برای تروریستها کرده اند.

این سایت همچنین دیگر دلیل کاهش عملیاتهای تروریستی در عراق را مبارزه شدید نیروهای امنیتی عراق با این تروریستها عنوان کرده است.

افشای کوچ تروریستهای عرب از عراق به سوریه برای انجام اقدامات مسلحانه و خشونت آمیز در این کشور با سکوت غربی هایی که مدعی مبارزه با القاعده هستند، روبرو شده است و آنها با موضع تامل برانگیز خود در برابر فعالیتهای القاعده در عراق که حتی بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد هم بر دست داشتن آنها در اقدامات تروریستی صحه گذاشته است، دوگانگی معیارهای غربی را بیش از پیش آشکار کرد.

لازم به ذکر است پیش از خروج نیروهای آمریکایی از عراق همواره مقامات جمهوری اسلامی ایران دلیل نا امنی عراق را حضور نیروهای آمریکایی دراین کشور می خواندند که با همکاری برخی کشورهای عرب منطقه چتر حمایتی برای تروریستها ایجاد کرده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها