کد خبر: ۵۵۹۸۴
زمان انتشار: ۱۸:۰۴     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

مدير عامل باشگاه تراكتورسازي، گفت: ظرف امروز (يكشنبه) و دوشنبه صحبت نهايي را با قلعه نويي انجام مي‌دهم و فكر نمي‌كنم براي ماندن او در تيم مشكلي وجود داشته باشد.

محمد حسين جعفري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره وضعيت كادر فني تراكتورسازي براي فصل بعد گفت: هيات مديره باشگاه برنامه و بودجه پيشنهادي مرا با كمي تعديل به تصويب رساند و مرا مامور كرد كه مذاكرات نهايي را با امير قلعه‌نويي انجام دهم. تعديل‌هايي كه انجام شده، زياد روي شروط قلعه نويي تاثيرگذار نيستند و من فكر نمي‌كنم براي ماندن اين مربي در تيم مشكلي وجود داشته باشد. من ظرف امروز (يكشنبه) و فردا صحبت نهايي را با قلعه‌نويي انجام مي‌دهم و پس از آن مذاكره با بازيكنان را شروع مي‌‌كنيم.

مدير عامل باشگاه تراكتورسازي در ادامه با انتقاد از نحوه مديريت دولتي در باشگاه‌ها، اظهار كرد: هميشه گفته‌ام كه يا بايد زنگي زنگي باشيم يا رومي رومي! باشگاه‌هاي ما يا بايد كاملا دولتي باشند يا كاملا خصوصي. اگر قرار است كه فوتبال ما در رويدادهاي فرهنگي و اجتماعي موثر باشد، پس چه خوب است كه اين تاثير مثبت باشد. فوتبال ما بايد هر روز پيشرفت كند و انتظارات مردم را جواب بدهد كه اين مساله به استراتژي دقيقي نياز دارد. فوتبال ما در چند سال گذشته افت و خيز زيادي داشته است.

وي ادامه داد: نبايد بين باشگاه‌ها تبعيض وجود داشته باشد. اكنون بيشتر باشگاه‌هايي كه به صنعت وابسته هستند با خصوصي شدن صنايع به سمت خصوصي شدن پيش مي‌روند و برخي دولتي باقي مي‌مانند. باشگاه‌هاي دولتي در اين فضا به نوعي به ويژه خواري روي مي‌آورند و اين در حالي است كه باشگاه‌هاي خصوصي هر روز ضعيف‌تر از پيش مي‌شوند چون از پشتيباني بالايي برخوردار نيستند. به نظر من اگر قرار به كمك دولتي است، اين كمك بايد به هر دو گروه باشگاه‌هاي دولتي و خصوصي اختصاص يابد.

جعفري در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا هزينه شدن پول‌هاي هنگفت در باشگاه‌هاي دولتي اقدامي صحيح است، گفت: ورود كمك‌هاي دولتي در فوتبال اجتناب ناپذير است، چون فوتبال ما هنوز به آن بزرگي نرسيده است كه خودش را اداره كند. به عقيده من ديگر دوران مديريت‌هاي دولتي در فوتبال به پايان رسيده است و بايد اجازه بدهيم باشگاه‌ها خصوصي شوند. باشگاه‌هاي خصوصي در خرج كردن امساك مي‌كنند و حساب دخل و خرج خود را به دقت كنترل مي‌كنند. دولت هم مي‌تواند در اين صورت به صورت مادي به همه باشگاه‌ها كمك كند؛ كمكي كه علاوه بر رعايت مساوات، شفافيت و به دور از سياسي‌گري و نگاه‌هاي غير ورزشي باشد.

مدير عامل باشگاه تراكتورسازي در پايان گفت: اكنون كه فصل نقل و انتقالات آغاز شده است، كدام تيم‌ها مي‌توانند بازيكنان مورد نظر خود را جذب كنند؟ تيم‌هاي كه هنوز نمي دانند هيات مديره‌شان چه زماني تشكيل مي‌شود و چه زماني مي‌توانند تسويه حساب كنند. اين تيم‌ها هنوز گيج هستند، ولي در سوي ديگر برخي تيم‌ها با بودجه كلان به جذب بازيكن اقدام مي‌كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها