کد خبر: ۵۵۸۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
یک مقام بلندپایه صهیونیست مدعی شد:
در آستانه برگزاري دور دوم مذاکرات هسته‌اي گروه 1+5 با جمهوري اسلامي ايران در بغداد، رسانه‌هاي صهيونيستي به جنجال‌آفريني‌هاي تازه‌اي براي مظلوم‌نمايي و بزرگ جلوه‌دادن ايران به عنوان خطري براي رژيم اسرائيل که فرزند نامشروع غرب در منطقه است، روي آورده‌اند.
مشرق، یک مقام بلندپایه صهیونیستی با ادعای اینکه ایران به حزب الله دستور حمله به اسرائیل را صادر کرده است،‌ گفت که حزب‌الله در این راستا 100 شهرک و روستای مرزی را مسلح می‌کند!

اين مقام بلندپایه صهیونیستی ابراز عقيده کرده است که حزب‌الله اصلاً تمایلی به جنگ با اسرائیل ندارد، اما دستور حمله به اسرائیل از تهران صادر می‌شود، آن‌ هم زمانی‌که ایران در معرض نخستین حمله نظامی قرار گیرد.

این فرمانده بخش شمال رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود، در یک گفت‌وگوی مطبوعاتی گفت: اگر جنگ جدیدی میان اسرائیل و حزب‌الله واقع شود، این جنگ بسیار سریع‌تر از جنگ سال 2006 ميلادي خواهد بود که 33 روز به طول انجامید.

وی تصريح کرد: در صورت هرگونه حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای ایران، اسرائیل با پاسخ مستحکم حزب‌الله، همپیمان ایران مواجه مي‌شود.

او تأکید کرد که مقامات بلندپایه نظامی اسرائیل اعتقاد دارند، سید حسن نصرالله،‌ دبیرکل حزب‌الله لبنان تمایلی به جنگ با اسرائیل ندارد و تنها در یک صورت دست به چنین اقدامی خواهد زد و آن‌ زمانی است که تهران مستقیماً به وی دستور حمله به اسرائیل را صادر کند!

این مقام بلندپایه نظامی رژيم صهیونیستی در ادامه اظهاراتش مدعی شد که ایران در طول 30 سال گذشته بیشترین بودجه را به پرونده هسته‌ای خود و پس از آن به حزب الله لبنان اختصاص داده و هدف از این اقدام تهران دست و پا کردن جای پایی در نزدیکی مرزهای اسرائیل است!

به گفته این نظامی صهیونیست، ایران نفوذ بسیاری در میان مقامات بلندپایه لبنانی دارد و به نظر نمی‌رسد، نصرالله در زمینه گرفتن تصمیم جنگ با اسرائیل دخیل باشد و حتی اگر از وی بپرسيد،‌ خواهد گفت که خواهان جنگ با اسرائیل نیست، اما تصمیم‌گیری در این ارتباط با وی نیست!

به اعتقاد این مقام بلندپایه نظامی صهیونیستی سناریوهای دیگری هم وجود دارند که ممکن است جنگ حزب الله با اسرائیل به دنبال داشته باشد، از جمله ترور اسرائیلی‌ها در خارج از اسرائیل و انتقال سلاح‌های شیمیایی به از سوریه به حزب الله، اما هر جنگی که روی دهد، نتیجه آن بسیار سریع‌تر از جنگ 2006 نمایان خواهد شد!

وی گفت: از آنجا که اسرائیل توانایی بسیاری دارد، بنابراین می‌توانیم ضربه نهایی را سریع‌تر به حزب الله وارد کنیم و آنچه در این جنگ مهم است، رسیدن به پیروزی است.

این مقام نظامی صهیونیستی مدعی شد: در حال حاضر بزرگ‌ترین چالش پیش‌روی اسرائیل اقدام حزب الله به تسلیح حدود 100 شهرک و روستا در مرزهای لبنان با اسرائیل است.

وي سخن خود را با این گفته به پایان رساند که در این شهرها و روستاهای مرزی خانه‌های سه طبقه‌ای وجود دارد که یکی در میان در یکی از طبقات آنها غیرنظامیان ساکن هستند و در طبقه دیگری موشک‌ها و تسلیحات نظانی جای داده شده یا یک مقر و پایگاه نظامی تشکیل شده است و به این ترتیب مردم غیر نظامی در اینجا سپرهای انسانی هستند و این بزرگ‌ترین چالش پیش‌روی اسرائیل در جنگ‌های آینده آن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها