کد خبر: ۵۵۷۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
شخصیت والای امام همام، دهمین پیشوای جهان تشیع حضرت امام علی النقی علیه السلام نقش به سزایی در تبیین وظایف شیعیان در عصر ظهور دارد و این نقش در زیارت جامعه ی آن حضرت تجلی خاص یافته است .
انفجار حرم مطهر امامین عسکریین علیهماالسلام و هتّاکی های اخیر فرقه ی همجنس بازان و شیطان پرستان و همراهی دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ، وظیفه ما را در مقابله با این هتّاکی ها دوچندان می سازد .
 
تالار گفتمان سایت نورپرتال که فعالیت خود را همزمان با میلاد حضرت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آغاز نموده است در راستای دفاع از ارزش های دینی و پاسخگویی به این بی حرمتی ها ، سوگواره ی ادبی ، هنری امام علی النقی علیه السلام را در فضای مجازی ( مصادف با ایام شهادت آن امام علیه السلام ) در دستور کار خود قرار داده است .
بدینوسیله از همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دعوت می گردد با آثار فرهنگی ، هنری و ادبی خود ( عکس ، پوستر ، فیلم ، قطعه شعر ، مقاله و ... ) ، ما را در این حرکت مقدس یاری نمایند .

در پایان علاوه بر اجر معنوی به آثار برگزیده ، جوایز نفیسی از طرف بنیاد خیریه فرهنگی المهدی علیه السلام استان اصفهان اهدا خواهد شد .

در ضمن از شما خواننده محترم دعوت می شود ضمن شرکت در این طرح معنوی این موضوع را به دوستان خود نیز اطلاع دهید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها