کد خبر: ۵۵۶۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
160 محافظ شخصی وزرای کابینه "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اعتراض به شرایط کاری خود دست به اعتصاب نامحدود می‌زنند.

فارس، روزنامه صهیونیستی"معاریو" نوشت که 160 محافظ شخصی وزرای کابینه نتانیاهو که پیش از این به صورت فردی و نامنظم اعتصاب کرده‌ بودند، اعلام کرده‌اند که دست به اعتصاب عمومی نامحدود خواهند زد.

به نوشته این روزنامه بیش از 80 محافظ شخصی که از طریق شرکت "میکود" مشغول کار هستند، خواهان بهبود وضعیت کاری خود هستند.

بر اساس این گزارش دادگاه کار اسرائیل پیش از این مانع اعتصاب این محافظان شده بود اما پس از آنکه آنها در یک کمیته کاری منظم گردهم آمدند اتحادیه کارگری اسرائیل"هستدروت" از دادگاه می‌خواهد که به آنها اجازه ادامه اعتصاب دهد.

معاریو همچنین نوشت که این محافظان امکان ارائه دادخواست علیه برخی اشخاص در وزارت دارایی را بررسی می‌کنند و بنا به گفته یک مسئول ارشد اسرائیلی اجماع موجود بین محافظان نقطه تحولی در مبارزه آنهاست و آنها دیگر حاضر به سکوت نیستند و اگر تصمیم به اقدامات اعتراض‌آمیز بگیرند دولت مجبور است به بسیاری از سوالات پاسخ دهد.

این روزنامه به نقل از "ایلی بلوم" مشاور حقوقی اتحادیه ملی اسرائیل نیز نوشت که واقعا در حق محافظان شخصی اجحاف شده است و شرکت میکور آنها را تهدید کرده که در صورت عدم امضای قرارداد جدید از کار برکنار خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها