کد خبر: ۵۵۵۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

فارس ، فیلم‌های تلویزیونی «بومرنگ» (اشکان ضیایی) و «دختران جنگ» (احمد عبداللهیان) امروز به ترتیب ساعت‌های 11:30 و 19 روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

«بومرنگ» داستان  مونا دانشجوی پزشکی است و در تهران تنها زندگی می کند. روزی مونا برای رفتن به بانک، ماشینش را دوبله  پارک می‌کند. راننده آن ماشین که عجله دارد به ماشین مونا می‌زند. مونا به آمدن پلیس رضایت نمی‌دهد و می‌رود. از آن شب مونا پسر جوانی را جلوی خانه اش می بیند برای همین دچار وحشت می‌شود و ... در این فیلم روناک یونسی، الیزابت امینی، محمود مقامی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان «دختران جنگ» در دوران دفاع مقدس می‌گذرد و زمانی‌که خرمشهر به دست عراقی‌ها می‌افتد دختران و زنان زیادی در شهر برای آزادی شهرشان و کشورشان پا به پای مردان جنگیدند. در این میان دختری بنام مریم وجود داشت و محمد برادر زهرا خواستگار مریم بود. مریم و زهرا به همراه عده دیگری از زنان شهر پا به پای مردان از آزاد سازی خرمشهر دخیل بودند. آنها در عملیات‌های مختلف شرکت می‌کردند و ...

در این فیلم ساناز سماواتی، مینا نوروزی، رحمان مقدم و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

دو فیلم سینمایی همکاران Partners: The Movie به کارگردانی سی جی ایزومی (محصول ژاپن) و موبی دیک به کارگردانی تری استوکس (محصول آمریکا) از فیلم‌های روز جمعه هستند که به ترتیب ساعت 11:20 و  14:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها