کد خبر: ۵۵۳۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
نماینده ارومیه در مجلس خطاب به باهنر که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: آقای باهنر شما در روز روشن در خانه ملت حق ما را می‌خورید.

فارس،‌نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در جریان رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه 1391 کل کشور در اخطاری با استناد به اصل دوم قانون اساسی که بر رفع هرگونه ستمگری و سلطه‌گری و نیز ایجاد قسط و عدل تاکید دارد، خطاب به باهنر که ریاست جلسه را بر عهده داشت،‌گفت: ‌آقای باهنر شما در روز روشن در خانه ملت حق ما را می‌خورید؛ وای به حال مردم.

وی که نسبت به اجازه ندادن رئیس جلسه به او برای سخنرانی به عنوان موافق یکی از پیشنهادات در بودجه 91 انتقاد داشت، افزود: در حال حاضر فارغ التحصیلان تربیت معلم مشغول به کار نیستند و بلاتکلیف مانده‌اند.

قاضی‌پور برهمین اساس به باهنر گفت: اگر فرزند شما هم دچار چنین مشکلی می‌شد، باز هم همین کار را انجام می‌دادید و همین رویه را پیش می‌گرفتید؟

در ادامه محمدرضا باهنر نائب رئیس اول پارلمان که در غیاب لاریجانی ریاست ساعتی از صحن علنی را بر عهده داشت، گفت: آقای قاضی‌پور ما مقدار زیادی کار مجلس را به صورت اخلاقی پیش می‌بریم و قرار گذاشته‌ایم که اگر کسی تذکر یا اخطاری داشت، با حضور در جایگاه هیات‌رئیسه آنرا مطرح کند تا وقت مجلس کمتر گرفته شود.

نائب رئیس اول پارلمان ادامه داد: قرار ما بر این است که تا جایی که می‌شود، نمایندگان مخالف و موافق پیشنهادات صحبت نکنند و اتفاقا بنده اجازه ندادم که نماینده مخالف سخن بگوید و شما نیز موافق پیشنهاد بودید و شما حداقل این مقدار از آیین نامه داخلی مجلس را می‌دانید که اگر نماینده مخالف پیشنهادی سخن نگوید، موافق نیز نباید صحبت کند.

باهنر با بیان اینکه این موضوع دیگر داد زدن و فریاد زدن ندارد، خطاب به قاضی‌پور گفت: ‌بنده و شما باید در مجلس نهم بنشینیم و مشکل اشتغال 3 میلیون ایرانی را حل کنیم و اینکه شما به هزار و 2 هزار نفر بچسبید و از آن طرف 50 هزار نفر بیکار شوند، درست نیست.

باهنر تصریح کرد: مشکل کشور ما اشتغال جوانان است و نرخ بیکاری در کشور ما بالاست.

وی در خاتمه گفت: با مشغول به کار شدن دو یا سه هزار نفر ایرانی مشکل بیکاری در کشور ما حل نمی‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها