کد خبر: ۵۵۲۵۵
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

فارس، کارلوس کی‌روش مدتی است که به دنبال بازیکنان ایرانی‌الاصلی است که در خارج از کشور بازی می‌کنند. سرمربی تیم ملی ابتدا سراغ اشکان دژاگه رفت و با وجود مشکلاتی که این بازیکن از نظر خدمت سربازی داشت، سرانجام موفق شد مقدمات حضور او را در ایران فراهم کند. این‌گونه بود که دژاگه سال گذشته اولین بازی‌اش را برای تیم ملی مقابل قطر انجام داد.

پس از این موضوع کی‌روش سراغ نفرات دیگری رفت و در این میان اسامی زیادی مطرح شد تا این‌که سرمربی تیم ملی روز گذشته از دعوت از یک بازیکن دورگه خبر داد. امید نظری بازیکنی است که به تازگی به تیم ملی دعوت شده و همه منتظر هستند تا ببینند او چه عملکردی خواهد داشت.



امید نظری از پدری ایرانی و مادری فیلیپینی در سال 1991 در مالمو سوئد متولد شده است. او اکنون در لیگ سوئد و تیم آنجل‌هولمز بازی می‌کند و پیشینه بازی در تیم مالمو را نیز دارد.

پست اصلی نظری هافبک است. او بازی خود را از مالمو آغاز کرد و در سال 2011، چهار بازی برای این تیم انجام داد و سپس به باشگاه آنجل‌هولمز که در دسته دوم سوئد حضور دارد قرض داده شد. نظری در این تیم 7 بازی انجام داد و یک گل نیز به ثمر رساند و نظر سران این تیم را به خود جلب کرد. در پایان فصل روسای باشگاه خواستار دائمی کردن قرارداد او شدند و به شکل دائم او را از مالمو به آنجل‌هولمز منتقل کردند.

امید نظری به دلیل داشتن 3 پاسپورت، می‌تواند برای 3 تیم ملی ایران، سوئد و فیلیپین به میدان برود.

به نظر می‌رسد نظری آخرین دورگه‌ای نیست که به تیم ملی دعوت می‌شود چرا که کی‌روش در سفرهای مختلف بازیکنان دیگر را هم زیر نظر گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امین میلو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۶
۴۱
آقای کیروش! لطفا با دعوت کردن این بازیکنان گمنام آبروی ایران و تیم ملی ما رو نبر... .
ما 75 میلیون جمعیت داریم و کشور بسیار وسیع و با قومیتهای مختلف داریم؛ 2 تا لیگ حرفه ای برتر و دسته اول داریم که حداقل 1200 بازیکن دارند و لیگ دسته 2 و منطقه ای هم داریم که حداقل 1200 بازیکن هم در این 2 لیگ شاغل هستند
پس واقعا زشت است که بگردیم توی کشورهای دیگر دنبال بازیکن دو رگه ؟!؟! اون هم بازیکنانی که حتی در حد لیگ منطقه ای ما هم نيستند.
آقای کیروش! نباید هر کسی که در خارج از ایران فوتبال بازی میکند رو به تیم ملی دعوت کرد، آخه این تیم ملی یک مملکته ، نباید اینقدر کوچکش کرد ، مگر ما قطریم که جمعیتمون کم باشد و بریم دنبال بازیکن های خارجی و بهشون تابعیت بدیم که بیان واسه تیم ملی مان بازی کنند؟
اگر فریدون زندی و دژاگه و شاپور زاده به تیم ملی ایران دعوت شدند به این دلیل بود که چندین سال در سطح اول فوتبال جهان و آلمان بازی کردند و حداقل همه ایرانیهای عاشق فوتبال این 3 بازیکن رو میشناختند و اونها رو در حد مهدوی کیا، کریمی، باقری، هاشمیان و عزیزی میدانستند و قبولشان داشتند ولی با این حال شاپور زاده که دیگه به تیم ملی دعوت نشد و الان هم در لیگ دسته 2 ایران توپ میزند و زندی هم گهی دعوت میشه و گهی نمیشه و دژاگه هم هنوز اول کارش است ، تا آینده ببینیم در حد ایران هست یا نه ؟ آیا شما با این وجود به آینده امید نظری امیدوارید؟
البته درب تیم ملی به روی امثال زندی و دژاگه باز است ، نه اینکه بگردیم تو کوره لیگهای جهان واسه تیم ملی ایران بازیکن عتیقه پیدا کنیم ...!!! هنور اونقدر که آقای کیروش فکر میکنند خدا نزده تو سرمون که امثال امید نظری رو به تیم ملی بزرگسالان دعوت کنیم ، واسه ایران و هر ایرانی زشت است و افت دارد... .
اگر هم قرار بود که این آقا رو تست کنیم اول باید به تیم زیر 23 سال و یا تیم ملی ب که همین چند وقت پیش با موزامبیک و موریتانی بازی کرد دعوتش میکردیم و اگر جواب میداد اونوقت به تیم ملی دعوتش میکردیم .
طوری حرف میزنید که انگار در لالیگا بازی میکند .
بابا لیگ سوئد هم شد لیگ؟؟؟ لیگ سوئد در حد لیگ کویت، بحرین و عمان است ، لیگش 12 یا 14 تیمی است؛ شاید 2 تا تیم خوب در لیگ سوئد باشه که اون 2 تا هم در حد تیمهای لیگ 2 اسپانیا هستند.
آقای کیروش! خواهشا شما دیگه دست از این کارها بردار وگرنه 2 روز دیگه بهتون انگ دلالی هم میزنند ، همون انگی که به قطبی زدند ... !
پس خواهشا همچون بازیکنی رو به تیم ملی دعوت نکن ، تو رو جان بچه ات آبروی ایران و تیم ملی رو نبر... !
بخدا نمونه این بازیکنی که شما دعوت کردید توی همین کشور خودمان 5000 تاش میشه پیدا کرد .
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۴
حاج آقا ببخشید چرا فقط از حرکتها ایراد می گیرید
فوتبال ایران به دلیل همین افتخار کردن بیجا نسبت به لیگهای فرم بازی 50 سال پیش همیشه 60 کیلومتر عقب تر از دنیای بازی های زیباست لطفا پز خالی ندید بزارید یک حرکتی انجام بشه امیدواریم یکی یک حرکت بدون حاشیه رو فوتبال ایران انجام بده
پاسخ
شکیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۴
من پیشکسوت فوتبال هستم. و با تمام وجود سخنان این کاربر (امین میلو) را تایید میکنم. در جایی که من زندگی میکنند بازیکنانی هستند که حاظرم در حضور بهترین کارشناسان از آنها تست بگیرند و برای هر کس مشخص شود که روابط پشت پرده فوتبال ما چقدر زیاد است.
پاسخ
هاشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۴
سلام
گرچه صدای ما از اینجا به جایی نمی رسد اما برای خالی کردن درد دل خوب است!
برای فوتبال کشور و مسئولان بی لیاقت این عرصه بسیار متاسفم
بازیکن های داخلی که طعم سختی و مشقت های مختلفی که بر این ملت در طول 30سال تحریم و فشار اقتصادی و کمبود امکانات را چشیده اند و به هر شکل ممکن توانسته اند خود را در تیم های رده اول کشور جای دهند اولویت حضور در تیم ملی را دارند یا آن بازیکنی که پدر و مادرش به نوعی جزو فراریان از انقلاب یا به هر حال نداشتن عرق ملی سال هاست کشور را ترک کرده اند؟!
بودجه ای که فقط برای تیم های دولتی ما سالانه دارد هزینه می شود چقدر است؟
یعنی این همه هزینه تا آن میزان بی ثمر بوده که ما مجبوریم از بازیکن های غیر بومی استفاده کنیم؟
باید گل گرفت در این فوتبال....!
چه بسا این خود نوعی توطئه بر علیه ایران باشد که به دست کی روش دارد رغم می خورد؟!
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹
۱۰
با صحبت های این آقا کاملا موافقم و باید بگم کار از ریشه خرابه بجای اینکه کار استعدادیابی از دبستانها شروع شه ک برای آینده این مملمت بازیکن بسازیم.....
پاسخ
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
خودمونيم انصافا اشكان دژآگه بازيش درحد ليگ هاي منطقه اي ما هم نيست؟
خيلي بي انصافين
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹
۳
اگر ماها بگذاریم کی روش کار خودشو بلده...لطفا.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۴
تیم ملی حق همه هست چه اونایی که اینورند و چه اونایی که اونورند تازه این اقایون اون همه امکانات و ... را رها و برای تیم ملی ما می ایند خیلی هم غیرتمندند
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۵
تو را به خدا این اقا را باهاش صحبت بکنید مگه ایران خودمون چطوریه که انقدر دنبال این بچه پولدارهای،فراری و ...از ایران ماست .بابا مسئولین دلسوز کجایند،ابرانی با فرهنگ و دینش زنده استف به کی باید گفت که اینها هیچ چیزشون با ما همخوانی نداره،به داد ما برسید.البته فکر کنم مسئولین فدراسیون اول و بعد هم نمایندگان مجلس که این فدراسیون بی تعصب را انتخاب کردند.ایران ایرانی می خواد به خدا خودمون از اینها بهتراش را خیلی داریم منتها چشم ندارید ببینید(شماها که از این اقا اطاعت می کنید وطن فروشید)
پاسخ
مهتاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۵
این نشون میده که آقای کی روش اصلا حرفه ای نیست اگه قرار بود ما بگردیم از سراسر دنیا بازیکنی که بتونه تو تیم ملی ما بازی کنه پیدا کنیم خوب مارکوپولو رو می آوردیم پس ما برا چی لیگ برتر برگزار می کنیم اینطوری بچه های داخل ایران انگیزشون رو از دست میدن اون فرد بی درد و عاری که به خارج از کشور پناه برد و هیچ زحمتی به خودش برای دفاع از سرزمینش نداده مطمئن باشید خوب بازی نمی کنه چون دلش برای ایران و ایرانی نمی سوزه فقط پولای ما رو به جیب میزنه و میره به ریشمون می خنده بهتره فدراسیون دخالت کنه چطور حضور دوازه بان خارجی رو در لیگ ممنوع کردن اینو هم شرط بذارن
پاسخ
لیلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۲
من کاملا با آقای امین موافقم.....
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
زحمت کشیدی
یوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۰
کار با بازیکنای ادعاکار و بی نظم داخلی سخته و نتیجش شکسته واسه همینه که اقای کیروش با دعوت از دورگه های اروپایی-ایرانی که معنای فوتبال حرفه ای و انضباط تیمی رو میفهمن هوش بالای خودشو نشون داده
اگه بذارن کار کنه نتیجشو میبینیم
پاسخ
اشکان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
یه بازیکن همدانی به اسم مرتضی تبریزی سال قبل تو پاس همدان برای اولین سال بازی کرد و نشون داد یه نابغه بی نظیره،یه جوون به اسم حمید کاظمی تو استیل آذین کار کرد که به نظر من بهتر از این بازیکن از لحاظ بازیسازی پیدا نمیشه، میثم حسینی از لیگ دسته 1 اومد تو استقلال و واقعا خوش درخشید،،حامد لک و محسن فروزانو کی قبل این فصل میشناخت؟ عبدالله ویسی با بازیکنای لیگ دسته 1 و دسته 2 و لیگ محلی خوزستان بهترین بازیها رو انجام داد، آقای کی روش لطفا حرفه ای باش،تو لیگ خارجی بازی کردن دلیل خوبی نیست،جوونای لیگ 1 و 2 و برتر بهترینن
پاسخ
صالح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۲
افراديكه لطف كرده و نقطه نظراتي را اعلام كرد توجه داشته باشند ما با بضاعتي كه همه از آن دم مي زنيم چند سال قبل به جام جهاني صعود كرديم و در بازيهاي جهاني زنك تفريح ساير تيمها شديم و اگر باز كردن دروازه آمريكا توسط بازيكن محبوب كشور آقاي استيلي كه نشاءت گرفته از غيرت بي ن چرا اين بازيكن بود بدست نمي آمد چه ادعائي براي فوتباليست هاي كشور باقي مانده بود ضمن احترام به تمامي صا حبنظران اجازه دهيد كه ايندفعه هم اين روش انتخاب را براي كسب پيروزي هاي فوتبال عملي سازند ، چه موفقيت تيم باعث افتخار و سر بلندي تمامي فوتباليستها و بالاخص ايرانيان خواهد بود.
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
اگر اون دوستاني كه منتقد هستند برن مربي بشن
در ضمن بازي كن داخلي اگر باشه كه مي يارن اگر جنبه پول موقعيت دارن بيان تيم ملي مهم كسب نتيجت هست هي بيام بگيم ما اينيم بعد ميگيم باختيم از شايستگيهامون كم نميشه كه چه شايستگي سال هاست كه نتيجه نگرفتيم پس بيخيال شين بذارين يكي كارش كنه اونم ايراني هست مگه فريدون زندي بد بازي مي كنه ؟
پاسخ
مهدی
UNITED STATES
۰۸:۵۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
دوستان !! دوستان !!! دوستان !!!!

بیخیال بابا این حرف ها چیه ؟

مربی به این گرونی و معروفی آوردیم ، حالا چند نفر آدم معمولی اومدیم انتقاد های حرفه ای ازش میکنیم ؟

من یک دونه بازی لیگ ایران رو نگاه نمی کنم ، من از بازی زیبا لذت می برم نه از زیر توپ زنی و دریبل زدن ایرانی های خودخواه نظیر خودم ؟!

دوستای گل ِ من ، صبر کنید بدبخت 2 روز اومده کارش رو بکنه !!!!

اگه شما بلد بودید خوب شما رو میذاشتن اونجا دیگه !!!!

زبان در دهان گیر و آرام باش** گر از خاصان نیستی ، عام باش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
داداشی بازم تو بابا هر کی واسه خودش روشن فکرو مفسریه
d w shahin najafi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
داداش بازم تو بابا اینجا هرکی واسه خودشروشن فکرو مفسریه
ابوالحسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
جوان نوزده ساله اي را ميشناسم كه در ليگ برتر بزرگسالان استان تهران در پست دفاع راست و هافبك دفاعي بازي ميكنه به نام اميد اميري نظري با قامتي زيبا و توان فوتبال بسيار بالا ،بطوريكه مربيان اورا گلادياتور جوانان ايران صدا ميزنند.فكركنم مستقيما زير نظر مربي فهيم فوتبال ايران يعني اقاي يعقوب وطني تمرين ميكنند.اين جوان از ده سالگي بطور حرفه اي فوتبال را شروع كرده است ولي هيچگاه كسي از مسولين تيمهاي ملي پايه و بزرگسال او را نديدند.
پاسخ
جعفر حسین پور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
خودمونیما سایتتون خیلی مزخرفه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها