کد خبر: ۵۵۰۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
‫بیانیه ۵۰۰ هیات دانشجویی درباره موج اهانت‌های علیه مقدسات شیعه‬
با فراگیر شدن اعتراضات به هتک حرمت امام پاک شیعیان، حضرت امام هادی(ع) هیئت های دانشجویی نیز این اقدام شنیع را محکوم کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران، 500 هیئت دانشجویی با صدور بیانیه ای در این باره هشدار داد: هشدار می‌دهد هرگونه مماشات و مصلحت‌اندیشی را مصداق تساهل و تسامح با دشمنان اهل بیت(علیهم السلام) می‌دانیم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

آجرک الله یا بقیه الله(عج)

بار دیگر دشمن زبون مکتب اهل بیت عصمت و طهارت درماندگی و خشم خود را به جهان اسلام نشان داده و با این عمل فجیع و غیر انسانی خود ثابت کرد که شیعیان و آزادگان جهان در جنگ نرم نیز همچون عرصه دفاع نظامی با استعانت از نور ائمه‌ی اطهار (علیهم السلام) و به رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(حفظه الله تعالی) بینی بدخواهان مکتب تشیع را به خاک ذلت مالیده و نقشه های آنها را نقش بر آب کرده است.

اما سیه‌رویان وهابی و اربابانشان و در راس آنها رژیم غاصب صهیونیستی بدانند چه آن روزهایی که با بمب گذاری و تخریب و حمله نظامی به اماکن مقدس تشیع و چه امروز با انجام چنین اعمال زشت و ددمنشانه‌ای نخواهد توانست ذره‌ای از ارادت شیعیان به ائمه خود بکاهند، بلکه مظلومیت ایشان را در نظرشان فزونتر و آتش عشق به ائمه خود را در قلب و جانشان شعله‌ورتر خواهد کرد؛ امامی که از ولادت تا زندگی، کلام، زندان، و نهایتا شهادتشان موجب بیداری و دشمن‌شناسی مسلمین بوده، دیروز تخریب حرم شریفش و امروز با جلوه‌ای دیگر آگاهی بخش دل‌های پاک و شیدای شیعیان است؛ حقیقتاً هادی برازنده‌ی این وجود پر برکت است.

در همین راستا هیئت‌های مذهبی دانشجویی سراسر کشور ضمن محکوم کردن این عمل وقاحت بار، صهیونیسم بین‌الملل و سگ خونخوار آنها یعنی وهابیت را عامل اصلی این اقدام زشت دانسته و مصرانه از دستگاه‌های امنیتی و قضایی کشور پیگیری و کشف پیشینه ی این اقدام ننگین و برخورد عاجل و عبرت انگیز با عامل آنرا خواستار است و البته هشدار می‌دهد هرگونه مماشات و مصلحت‌اندیشی را مصداق تساهل و تسامح با دشمنان اهل بیت (علیهم السلام)میدانیم.

در نهایت آل خلیفه و آل سعود، این جورثومه‌های ظلم و جور در منطقه بدانند که ذهن امت مسلمان و آزاده‌ی ایران اسلامی نه تنها با اینگونه اعمال متحجرانه از مساله بحرین منحرف نخواهد شد بلکه مصمم‌تر از پیش به حمایت از برادران عزیز و مظلوم خود در بحرین و در تمام نقاط جهان خواهد پرداخت.

اما

ما منتظریم تا محرم گردد

هنگامه ی امتحان فراهم گردد

ما میدانیم و تیغ و حلقوم شما

یک بار دگر اگر جسارت گردد

والسلام علیکم

500 هیئت مذهبی دانشجویی

24/2/1391

21جمادی الثانی1433

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها