کد خبر: ۵۴۹۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
محکومان فتنه ۸۸ که د حال گذران دوران محکومیت خود می باشند این روزها برای فرار از زندان بازی جدیدی را آغاز کرده اند.
محکومان فتنه ۸۸ که د حال گذران دوران محکومیت خود می باشند این روزها برای فرار از زندان بازی جدیدی را آغاز کرده اند.
به گزارش ندای انقلاب این محکومان با تملرض به انواع بیماری ها از جمله ناراحتی قلب،پروستات،دیسک کمر و....! و انتقال به بیمارستان و زد و بند با برخی پزشکان آشنا موجبات حضور طولانی مدت خود در خارج از زندان را فراهم می آورند.
در حالی که در هیچ کجای دنیا به براندازان نظام خود مرخصی های طولانی مدت داده نمی شود این افراد با تمارض بی بیماریهایی که ظاهرا هیچ راه علاجی هم برای آنها نیست به بیرون از زندان می روند و برخی از این افراد در طول مرخصی های خود یا به فعالیت اقتصادی مشغول می شوند و یا مجدد جرایم پیشین خود را تکرار می کنند و عملا تعهدات خود را نقض کردند و پس از آن که دوباره آنها به زندان فراخوانده شدند اقدام به تمارض کرده و خود را در خانه و بیمارستان بستری می نمایند!
یکی از افرادی که این روزها در خارج از زندان ظاهرا دنبال مداوای خود است محسن امین زاده عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت است.وی که مشکل خاصی ندارد مدتهاست به اسن مریضی در بیمارستان به سر می برد و با همکاری برخی پزشکان همسو مرتبا مدت حضور خود در خارج از زندان راتمدید میکند و یا محسن صفایی فراهانی دیگر عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت مدت زمان زیادی است که به اسم بیماری در خارج اززندان مشغول فعالیت اقتصادی است.
به نظر می رسد این بیماران که ظاهرا قرار نیست شفا هم بگیرند!و از قضا بسیار هم مدعی صداقت هستند!تاکتیک جدیدی را برای خروج از زندان به هر شکل ممکن ولو به دروغ را در پیش گرفته اند و به نظر میرسد بیماری این افراد به سایرین هم سرایت خواهد کرد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها