کد خبر: ۵۴۹۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
سید محمدهادی آیت الهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:درجلسه روزشنبه هیات رییسه سازمان لیگ قانون ممنوعیت حضوردروازه بانان خارجی توسط اعضای هیات رییسه سازمان لیگ موردتایید قرار گرفت و در نشست صبح سه شنبه هیات رییسه فدراسیون بررسی خواهد شد.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال ایران گفت:قانون ممنوعیت حضور دروازه بانان خارجی در لیگ برتر به رشد دروازه بانان ایرانی كمك زیادی كرده است.

وی اظهارداشت: از مدیران باشگاه ها درخواست می كنم در این بحث منافع ملی را در نظر بگیرند و به منافع باشگاه خود بی توجه باشند.

وی با اشاره به سخت گیری های بیشتر سازمان لیگ برای حضور بازیكنان خارجی، تصریح كرد: بازیكنان خارجی نیز قرار است از این پس با سخت گیری های بیشتری وارد فوتبال ایران شوند و نباید مانند گذشته به سوابق بازیكنان در ده سال گذشته توجه كنیم.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: یكی دیگر از مصوبات مهم این جلسه تشكیل هر چه سریعتر كمیته وضعیت نقل و انتقالات بود كه باید در اسرع وقت آن را انجام دهیم.

وی در خصوص پیشنهاد عراق به فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه، افزود: در ابتدا ما پیشنهاد دادیم اما آنها تاریخ مورد نظر ما را نپذیرفتند اما حالا آنها پیشنهاد جدیدی را به ما برای برگزاری بازی دوستانه ارایه كرده اند كه باید كادرفنی تیم ملی در این خصوص تصمیم گیری كند.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری مسابقات لیگ، گفت: باید از تمام زحمتكشان این مسابقات تشكر كنیم و فكر می كنم لیگ بسیار خوبی را به ویژه در چهار هفته پایانی پشت سر گذاشت.

*** آرای كمیته انضباطی را با حاشیه سازی بی ارزش نكنند

آیت الهی در خصوص رای كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد پروند تبانی، گفت: كمیته انضباطی ما رایی را صادر كرده و تمام عوامل این بازی می توانند به رای صادر شده اعتراض كنند و این رای بار دیگر در استیناف بررسی شود.

وی تاكید كرد: نباید در این شرایط آرای كمیته انضباطی را زیر سئوال ببرند .اطمینان داشته باشید كمیته انضباطی هیچ رایی را بی دلیل صادر نمی كند.

آیت الهی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینكه برای كمیته های ضعیف فدراسیون چه برنامه ای دارد، گفت: هنوز جلسات كارشناسانه برگزار نكرده ایم و هر گاه احساس كنیم خواسته های ما برآورده نمی شود تغییرات را آغاز می كنیم.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال، در پاسخ به انتقاد های مطرح شده مبنی بر اینكه این فدراسیون برخورد قاطعی با دلالان ندارد، خاطرنشان كرد: برای از بین بردن آنها برنامه ریزی خوبی داریم و می خواهیم لیستی را به هیات ها اعلام كنیم كه دیگر آن افراد اجازه فعالیت نداشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
شبیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
۰
۰
من دلال میخواهم من بازیکن سپاهان هستم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها