کد خبر: ۵۴۹۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

فارس به نقل از خبرگزاری "النخیل"، "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه دیروز برای قدردانی از "مقتدا صدر" رهبر جریان صدر بدلیل مواضعش در قبال بحران سوریه، مدال ریاست‌جمهوری سوریه را به او هدیه داد.

از سوی دیگر، وزارت اوقاف سوریه نیز اعلام کرد که کنگره‌ای که جریان صدر در نجف برگزار کرد، در راستای تقویت و تحکیم وحدت، ترک خشونت و افراطی‌کاری بوده است.

"نبیل سلیمان" که به نیابت از بشار اسد، مدال ریاست‌جمهوری سوریه را به مقتدا صدر تقدیم کرد، در اختتامیه کنگره جهانی "فاطمة الزهرا" در نجف اشرف گفت: این مدال به منظور قدردانی از مواضع مثبت مقتدا صدر در قبال حوادث سوریه به او تقدیم می‌شود.

وی این کنگره را در راستای تقویت و تحکیم وحدت و کنار گذاشتن خشونت و تندروی‌ها توصیف کرد.

کنگره جهانی خانم "فاطمة الزهرا" دیروز به کار خود در استان نجف اشرف پایان داد. این کنگره سه روزه با مشارکت 100 شخصیت مهم و برجسته از 35 کشور و با برنامه ریزی جریان صدر برگزار شد.

مقتدا صدر از زمان آغاز ناآرامی‌ها و تنش‌ها در سوریه بارها اعلام کرده است که فرق زیادی میان انقلاب‌های عربی منطقه و تحولات جاری در سوریه وجود دارد.

وی همچنین از ملت سوریه خواست که مانع سوق داده شدن کشورشان به سوری جنگ داخلی شوند و برای آزادسازی بلندی‌های جولان تلاش کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها