کد خبر: ۵۴۸۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
به دنبال جسارت شاهین نجفی، به امام هادی (ع) که موجب صدور حکم ارتداد برای وی گردید، جمعی از اقشار مردم بر اجرای هر چه سریعتر آن تاکید کردند. یکی از این افراد منزل مسکونی خود را که بالغ بر 200 میلیون هزینه دارد، پاداش اجرای این حکم در نظر گرفته است.
محدوده، جمعی از اقشار مختلف مردمی ضمن حمایت از صدور حکم ارتداد برای توهین کننده به امام هادی(ع) جایزه ای را به منظور اجرای این حکم در نظر گرفتند. جمعی از اقشار مختلف مردمی ضمن حمایت از صدور حکم ارتداد برای توهین کننده به امام هادی(ع) پاداشی را به منظور اجرای این حکم در نظر گرفتند.

به دنبال جسارت شاهین نجفی،( خواننده رپ) به امام هادی (ع) که موجب صدور حکم ارتداد برای وی گردید،جمعی از اقشار مختلف مردم ضمن حمایت از صدور این حکم بر اجرای هر چه سریعتر آن تاکید کردند.

این افراد ضمن تماس های مختلف اهانت به مکتب شیعه را نشانه اسلام ستیزی غرب عنوان کرده و تصریح کردند با اقدام عاجل در این زمینه باید پاسخ محکمی به این رویه خطرناک داده شود.

همچنین یکی از این افراد منزل مسکونی خود را که بالغ بر 200 میلیون هزینه دارد، پاداش اجرای این حکم در نظر گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سلمان فارسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
سلام!!!
آقا جان ما نیز دومین نفری بودیم که جایزه برای سر این ملعون قرار دادیم بعد از آن شیعه کویتی که 100 هزار دلار جایزه تعیین کرده بود.
من نیز شخصا 14 میلیون تومان از دسترنجم را به عامل استشهادی این کار اختصاص دادم.
شاهین یک روز شکارت می کنیم وآن روز دیر نیست!!!
منتظر باش!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها