کد خبر: ۵۴۸۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
زنان بسیجی استان سمنان، محکومیت شدید بی‏حجابی در جامعه را از سوی همه بانوان و مسئولان خواستار شدند.

فارس، جامعه زنان استان سمنان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اطلاعیه‏ای صادر کرد که در ابتدای این اطلاعیه آمده است: زن سرشار از ارزش‏های اسلامی و انقلابی بوده و این عظمت اسلام است که در چهره زنان انقلابی ما در دوران انقلاب درخشید و ما زنان مسلمان ایرانی مفتخریم تا با پیروی از ولایت فقیه در راستای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با مصرف و تولید کالای ایرانی در آبادانی و پیشرفت جامعه اسلامی ایران کوشش کنیم.

در ادامه می‏خوانیم: وظیفه اصلی زنان تربیت انسان و انسان‏سازی است؛ از این رو، ما زنان با الگو قراردادن حضرت فاطمه (س)، که فرزندانش را در محیطی معنوی همراه با اندیشه‏های اسلامی تربیت کرد، بر خود فرض می‏دانیم در تربیت فرزندان و ساخت جامعه‏ای دینی اهتمام ورزیم.

در این بیانیه آمده است: ما زنان با استعانت از خداوند متعال و در سایه رهنمودهای مدبرانه و عالمانه امام خامنه‏ای ضمن محکومیت شدید بی‏حجابی، با پیروی از سیره زندگی حضرت فاطمه (س) و سرلوحه قرار دادن تمام زوایای زندگی ایشان به عنوان سرور زنان عالم، با ایمان و تقوا در حفظ حجاب و عفت عمومی تلاش می‏کنیم.

جامعه زنان استان سمنان اضافه کرد: ما زنان ضمن حمایت از تحقق شعار سال 91 از دولت مردان خدوم خواهانیم در زمینه ترویج فرهنگ و اندیشه‏های اسلامی تلاش کرده و با برنامه‏ریزی صحیح و قاطع در سال تولید ملی از ورود هرگونه کالای غربی، خصوصاً‌ ماهواره‏ها و آثار مخرب آن جلوگیری کنند.

همچنین آورده شده است: دفاع از حق و حقیقت و پیروی از ولایت فقیه درسی است که حضرت زهرا (س) با دفاع همه‏جانبه خود از ولی‏فقیه به همه زنان اندیشمند و مسلمان آموخته است و ما با پیروی از این فرهنگ، حمایت خود را از حرکت بیداری اسلامی مسلمانان جهان در جهت دفاع از حق و حقیقت اعلام می‏داریم.

جامعه زنان استان سمنان تأکید کردند: ما زنان مسلمان ضمن محکومیت کشتارهای رژیم صهیونیستی و ظلم و ستم خلفای عربی از جمله آل‏سعود بر مردم مسلمان فلسطین، بحرین و سایر بلاد اسلامی انتقاد شدید خود را از سکوت مجامع بین‏المللی اعلام داشته و خواستار وحدت مسلمین در برخورد با کشورهای سلطه‏گر هستیم.

بسیج جامعه زنان سمنان خاطرنشان کرد: ای زهرای اطهر، ای اسوه عفاف، از تو می‏آموزیم حیا و حجاب را در جامعه، متانت و ادب را در گفتار، سادگی و دوری از تجملات را در زندگی، تن‏پوش قناعت را در معاش، حسین‏پروری و زینب‏آفرینی را در تربیت؛ ای زهرای نجابت از تو درس می‏گیریم‌ تعالی روح و جان را در سایه عبادت، شکوه زندگی را در صفا و صداقت، حمایت از رهبری را در سیاست، استقامت و نستوهی را در دفاع از ولایت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها