کد خبر: ۵۴۷۵۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۷     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

یکی ازشرکت‌های وابسته به وزارت ورزش به بهانه برگزاری همایش پژوهشی مهندسی، مدیران خود را به هتل پنج ستاره کیش مهمان کرد.

به گزارش قاصدنیوز، مدیران این شرکت که پیش از این نیز کارهای سیاسی انجام داده بود وبا آوردن تعدادی از افراد غیر ورزشی بازیر مجموعه خود قصد انجام  کارهای  سیاسی داشت  دریک اقدام غیر متعارف به بهانه برگزاری همایش مهندسی حدود 100 نفر از مدیران وزارت ورزش،زیر مجموعه شرکت خود را به هتل پنج ستاره ای  در کیش  مهمان کرد.
 
سوال پیش رو اینجاست که آیا فضا و مکان مناسبی در تهران نبود؟ آیا این شرکت در زیر مجموعه خود فضا ومکان مناسبی نداشت که هزینه این چنینی انجام داده ویا فضائی که وزارت ورزش برای همایش روسای فدراسیون خود که یکی از سالنهای زیر مجموعه این شرکت است  انجام داده بود در شان آنها نبوده ، به نظر میرسد  مدیران این همایش به دنبال اهداف دیگری بودند که نمی خواستند موضوعات این گردهمایی که به بهانه همایش پژوهشی مهندسی انجام شده به گوش کسی برسد.
 
این اتفاق وهزینه های سنگین در شرایط انجام می شود که در فاصله کمتر از 3 ماه به المپیک تعداد زیادی از فدراسیونها حتی فضای مناسب برای انجام تمرین خود ندارند ویا هزینه های  کافی برای برگزاری اردوها وبرنامه های خود ندارند.
 
لازم به ذکر است  در هفته گذشته بسیاری از قهرمانان  از اینکه سکه های قهرمانی  خود در دوسال گذشته را نقدا وبا نرخ 300 هزار تومان دریافت کرده اند رنجیده شده اند اما در گوشه ای دیگر از ورزش هزینه های سنگینی برای تفریح وآسایش مدیران ورزش صورت می گیرد.باید یادآور شد با شناختی که از آقای عباسی وزیر ورزش داریم مخالف چنین هزینه های غیر متعارف در زیر مجموعه خود هستند که این همایش شاید وزارت ورزش رو هم تحت شعاع خود قرار دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها