کد خبر: ۵۴۷۴۸
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: پس از توافق با مجلس، به سراغ اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها خواهیم رفت.

محمد رضا فرزین دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها طی گفت‌وگویی با اشاره به آمادگی دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی گفت: ما در ماه‌های پایانی سال گذشته خودمان را برای اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها آماده و برنامه های لازم را برای اجرای آن طراحی کرده‌ایم.
 
وی در خصوص زمان اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها اظهارداشت: پس از توافق با مجلس به سراغ اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها خواهیم رفت.
 
معاون اقتصادی وزیر اقتصاد درباره اینکه آیا تنها تولید کنندگان باید آماده اجرای فازدوم طرح هدفمندی یارانه‌ها باشند، اظهارداشت: با دستگاه‌های دولتی درباره اجرای فاز دوم این قانون صحبت و بسته‌های حمایتی نیز برای بخش‌های مختلف طراحی شده است.
 
دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها در پاسخ به این سوال که آیا در فاز دوم، یارانه برخی از دهک حذف خواهد شد یا خیر، تأکید کرد: کسانی که خودشان از دریافت یارانه انصراف داده باشند و یا کسانی که برای آنان پیامک ارسال شده و به آن پاسخی نداده‌اند، یارانه آنها حذف خواهد شد.
 
فرزین اضافه کرد: کسانی که در پاسخ به پیامک‌های ارسالی اعلام کرده‌اند که مستحق دریافت یارانه هستند و از دریافت یارانه انصراف نداده‌اند، پروند آنان بررسی و با آنها مذاکره خواهد شد.
 
وی در ادامه گفت‌وگو با خانه ملت درباره اجرای طرح تحول اقتصادی در سال جاری گفت: طرح تحول اقتصادی را امسال با تاکید بر اصلاحات مالیاتی و بانکی پیش خواهیم برد.
 
معاون اقتصادی وزیر اقتصاد ازاصلاحیه برای قانون مالیات‌های مستقیم خبر داد و افزود: بزودی این اصلاحیه تقدیم مجلس خواهد شد که براساس آن درآمدهای مالیاتی شفاف و ساده‌سازی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها