کد خبر: ۵۴۶۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
در حالي كه اقدام يك خواننده درجه چندم در توهين به مقدسات اسلامي، موجي از اعتراضات را عليه وي برانگيخته و موجب وحشت اين فرد هتاك شده است، بي بي سي فارسي از اين خواننده حمايت كرد.

در راستاي برنامه ريزي هاي گروه هاي الحادي و ضداسلامي در سطح كشورهاي اسلامي، به ويژه در ايران و عراق جهت تخريب ارزش هاي اسلامي و شيعي، چندي پيش يك خواننده فاسد و دست چندم كه به خاطر سطح نازل آثار بازاري اش منزوي و بي مشتري شده بود از اين موقعيت سوءاستفاده كرده و با خواندن ترانه اي مبتذل و هتاكانه عليه يكي از امامان معصوم شيعه عليهم السلام سعي كرد تا توجه غرب و گروه هاي ضدديني را جهت حمايت مادي جلب كند.

اما اين اقدام وي اعتراضات و واكنش هاي شديدي را از سوي مسلمانان در داخل و خارج از كشور برانگيخت كه از جمله اين واكنش ها مي توان به صدور حكم ارتداد براي وي از سوي آيت الله صافي گلپايگاني اشاره كرد. با توجه به هتك حرمت مقدسات و صدور فتواي ارتداد، وي محكوم به قتل شده است. اين شرايط، مبتذل خوان هتاك را به وحشت انداخته و وي در پي گريزگاهي براي فرار از خشم مقدس مسلمانان است.

اما در اين ميان، آنچه تأمل برانگيز است اينكه شبكه دولتي- سلطنتي انگلستان به حمايت از او پرداخته است. شبكه تلويزيوني بي بي سي فارسي كه پيش از اين نيز بارها عناد خود با مقدسات اسلامي و ارزش هاي شيعي را آشكار ساخته بود، ضمن مصاحبه با اين هتاك از قول وي نوشت: قصد توهين به امامان شيعه را نداشتم.

خواننده هتاك البته اين را هم گفته كه آگاهانه اقدام به هتاكي نموده است! اين شبكه همچنين با زير سؤال بردن حكم ارتداد وي، عمل او را دستمايه قرار دادن مقدسات براي كار هنري دانسته است(!). بي بي سي فارسي همچنين اجراي اين ترانه مبتذل و غيرانساني را نمونه اي از آزادي بيان و تابوشكني معرفي كرده است.

بي بي سي فارسي در حالي اقدام به حمايت از اين مبتذل خوان كرده كه اخبار و گزارش هاي موثقي از بهايي بودن برخي از اعضا و گردانندگان آن منتشر شده است.

دولت انگليس همچنين پيش از اين نيز از سلمان رشدي مرتد به خاطر نوشتن كتاب موهن «آيات شيطاني» حمايت كرده بود.

شبكه صهيونيستي «فيس بوك» نيز كمپين حمايت از خواننده ضد اسلامي را تشكيل داده است. برخي از گروه هاي ضد دين و مادي گرا در آلمان نيز از فرد مذكور حمايت نموده اند.

گفتني است يك مقام امنيتي در آلمان طي مصاحبه اي اعلام كرده است كه مسلمانان انقلابي از هيچ مانعي هراسي ندارند و بيم آن مي رود كه شاهين نجفي را به عنوان يك وظيفه ديني به قتل برسانند.

وي توضيح داده است كه نه فقط در ايران و ساير كشورهاي اسلامي، بلكه در همين آلمان نيز داوطلبان از جان گذشته فراواني براي مجازات اين خواننده رپ آمادگي دارند و قتل او را جهاد در راه خدا مي دانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
طرف خودشو خیس کرده. نترس بابا، به شیطان پناه ببر تا احساس آرامش پیدا کنی!
همین روزاست که به لقاءالشیطان برسی.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها