کد خبر: ۵۴۴۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
موج تغییرات در بخشهای مختلف مجلس
با توجه به افزایش احتمال نشستن دوباره لاریجانی بر صندلی ریاست ساختمان بهارستان، گمانه زنی ها برای جابجایی در بخشی از معاونت ها و مراکز مجلس جدی تر شده است .
"صراط" - با پایان یافتن انتخابات مجلس شورای اسلامی و نزدیک شدن به تشکیل مجلس نهم رای زنی ها برای انتخاب رئیس مجلس آغاز شده است . اتحاد مخالفان قبل از انتخابات بر سر ریاست حدادعادل از یک سو و جلسه لاریجانی با تعداد زیادی از نمایندگان مجلس نهم از جمله اصلاح طلبان حاضر در مجلس بعدی از سوی دیگر حکایت از تلاش جدی دو چهره مطرح برای ریاست نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد .
به گزارش خبرنگار صراط، با توجه به افزایش احتمال نشستن دوباره لاریجانی بر صندلی ریاست ساختمان بهارستان، گمانه زنی ها برای جابجایی در بخشی از معاونت ها و مراکز مجلس جدی تر شده است .
بنا بر این گزارش از راهروهای مجلس خبر می رسد در صورت تثبیت ریاست لاریجانی بر پارلمان ، احمد توکلی، پسرخاله وی از ریاست مرکز پژوهش های مجلس برکنار شده و فرد دیگری جایگزین او خواهد شد .
این احتمال جایی قوت پیدا می کند که بدانیم توکلی و یارانش در ماجرای انتخاب رئیس مجلس نهم ، تمام قد از غلامعلی حدادعادل حمایت کرده اند .
پیش از این حجت الاسلام حسینیان که خود از موافقان ریاست حداد بر مجلس است از لاریجانی خواسته بود تا ریاست مرکز پژوهش های مجلس را از توکلی بگیرد .
گفتنی است توکلی از مجلس هفتم ریاست مرکز پژوهش ها را بر عهده دارد. وی پیش از این و در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال 84 با بیان اینکه روابط فامیلی در انتخاب تاثیر ندارد گفته بود که پسرخاله علی لاریجانی است .
 
لازم به یادآوری است برخی اخبار از تغییر معاونت اجرایی و نظارت مجلس هم خبر می دهند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها