کد خبر: ۵۴۳۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱


 نشست مطبوعاتي پيش از مسابقه فولادخوزستان - پرسپوليس، عصر پنجشنبه برگزار شد. اين نشست خبري طبق روال گذشته در سالن کنفرانس هتل فجرسپاه اهواز و با حضور سرمربيان و مديران رسانه‌اي دو باشگاه برگزار شد که البته دستيار مصطفي دنيزلي به جاي وي به کنفرانس آمد.

 براساس اعلام سايت باشگاه فولادخوزستان، مجيد جلالي، سرمربي فولادخوزستان در ابتداي اين نشست گفت: آنچه که در بازي با پرسپوليس براي ما اهميت زيادي دارد اين است که مسابقات را خوب تمام کنيم و پايان خوبي داشته باشيم.

 وي در ادامه افزود: در فولادخوزستان کارهاي مثبتي انجام شده که بسيار باارزش هستند. ما عده‌اي بازيکن جوان و بومي به خدمت گرفتيم و در ليگ برتر به آنها ميدان داديم و به نوعي از بازي رسيديم که يکي از بهترين انواع بازي است که هم اکنون در ليگ مشاهده مي‌شود.

 

 سرمربي تيم فولادخوزستان ادامه داد: در فصل جاري عليرغم اينکه از بازيکنان جوان و کم تجربه‌اي استفاده کرديم ولي به هيچ عنوان دغدغه سقوط نداشتيم و اگر چند هفته اخير را در نظر نگيريد خواهيد ديد که از نظر نتيجه گيري هم عملکرد خوبي داشتيم و هنگامي که در رده ششم جدول بوديم بسيار به کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا اميدوار بوديم اما نمي‌دانم در اين چند بازي اخير چه گذشت که اينگونه ظاهر شديم.

 

 "قبول دارم که رتبه خوب و آنچه که به عنوان هدف در نظر گرفته بوديم به دست نياورديم"، وي با بيان اين جمله افزود: من در چهار سال گذشته مربي پروازي نبودم و اينجا زندگي کردم. من فقط به همراه تيم از اهواز خارج مي‌شدم و سپس به همراه تيم به اهواز باز مي‌گشتم. اهداف و روياهاي بسيار بزرگي در ذهن خود داشتم و هميشه با خود مي‌گفتم روزي از اين باشگاه مي‌روم که قهرمان آسيا شده باشم و به همين دليل بود که پيشنهاد باشگاه‌هاي ديگر در اين چند سال را رد کردم و البته منتي هم بر سر کسي نمي‌گذارم.

 

 سرمربي تيم فولادخوزستان در مورد آينده خود در اين باشگاه نيز گفت: وقتي يک باشگاه تا آخرين روز با مربي‌اش مذاکره نمي‌کند، يا او را نمي‌خواهد و يا در موردش ترديد دارد که در هر دو حالت، احساس بدي به من دست داده است، البته ايرادي به مسئولان باشگاه نمي‌گيرم چون نظر آنهاست ولي هميشه فولاد را دوست خواهم داشت.

 

 وي ادامه داد: احساس مي‌کنم بازي برابر پرسپوليس، آخرين روز حضور من در باشگاه فولاد خواهد بود و اميدوارم اين بازي با نتيجه خوبي به پايان برسد و با خاطره‌اي خوش اينجا را ترک کنم.

 

 مجيد جلالي در مورد پيشنهادهاي دريافتي خود نيز گفت: در روزهاي اخير چند تماس از باشگاه‌هاي ديگر داشتم ولي همه آنها را به بعد از بازي با پرسپوليس موکول کردم و هيچ مذاکره‌اي با آنها نداشته‌ام.

 

 اما محسن عاشوري دستيار سرمربي پرسپوليس نيز در غياب مصطفي دنيزلي که هم اکنون در ترکيه بسر مي‌برد، در اين نشست حضور يافت و پاسخگوي سئوالات اصحاب رسانه شد.

 

 عاشوري در مورد بازي با فولاد گفت: اين ديدار از حساسيت خاصي براي دو تيم برخوردار نيست ولي به لحاظ اينکه در فصل جاري توقعات را برآورده نکرده‌ايم و از سوي ديگر فولاد نيز تيم خوبي است و همواره بازيکنان خوبي را به فوتبال کشور معرفي کرده است، انتظار داريم اين بازي نيز به مانند ديدارهاي قبلي دو تيم بازي جذابي از کار درآيد.

 

 وي در ادامه از اين ديدار به عنوان يک بازي تدارکاتي پيش از مسابقه با الشباب امارات در ليگ قهرمانان ياد کرد و افزود: به برخي از بازيکنان استراحت داده‌ايم تا انرژي خود را براي اين ديدار حساس ذخيره کنند.

 

 مربي پرسپوليس در مورد دليل غيبت سرمربي اين تيم نيز گفت: وي با هماهنگي مسئولان باشگاه به ترکيه رفته تا مشکلات شخصي خود را حل کند و به محض حل اين مشکلات، به تهران باز مي‌گردد و به کار خود ادامه مي‌دهد.

 

 محسن عاشوري همچنين افزود: براي اين بازي چند بازيکن محروم و مصدوم داريم و دست‌مان آنقدر باز نيست که بتوانيم تمام تفکرات مصطفي دنيزلي را در زمين پياده کنيم. البته نفرات ذخيره ما تفاوت خيلي فاحشي با نفرات اصلي ندارند و بخوبي از پس اين بازي بر مي‌آيند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها