کد خبر: ۵۴۳۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
به نقل از فارس، ناصر صالح در خصوص راي کميته انضباطي درباره اتفاقات هفته پاياني ليگ برتر فوتسال اظهار داشت: راي صادر شده با تصميم ما مغاير است. تمام روزنامه‌ها ما را سپر بلا قرار داده‌اند در حالي که اين راي با آنچه با گفتيم متفاوت است. من شنبه به فدراسيون مي‌روم تا با اعضاي کميته در اين باره صحبت کنم.

* ابهاماتي برايم وجود دارد

صالح تاکيد کرد: اگر ما را به عنوان فرد قضاوت‌کننده خواستند پس چرا رايي که صادر شده با تصميمات ما متفاوت است؟ براي خودم ابهاماتي وجود دارد. اينکه براي ما تباني محرز شده يا يا نه پيش ما امانت است، اما مي‌گويم راي صادر شده با تصميم ما مغاير است.

* محروميت‌ها بر چه اساسي بوده است؟

عضو هيئت رسيدگي به پرونده تباني درباره افرادي که محروم شده‌اند تصريح کرد: سعيد عبدالوند يکي از افرادي است که محروم شده در حالي که او مربي سوم پرسپوليس است و در واقع حيدريان به او اختيار نمي‌داده است. ما حيدريان و پناهي را نيز خواستيم که متاسفانه نتوانستيم حيدريان را پيدا کنيم، اما خودم با پناهي صحبت کردم، ولي او به جلسه کميته انضباطي نيامد. در حالي که عبدالوند به جلسه آمد و به خوبي نيز توضيحات خود را ارائه کرد. حالا هيچ نامي از پناهي در اين بين نيست.

* اگر به خنده باشد، شمسايي هم بايد محروم شود

صالح افزود: سيد نصرالله مومن ديگر بازيکني است که من با او صحبت کردم. اگر دليل محروميت او فقط يک لبخند بوده که بايد شمسايي هم که در بازي قهقهه مي‌زد محروم شود. مومن به من گفت شب قبل از بازي زماني که ديدم اسمم در ليست تيم ملي نيست متعجب شدم و نتوانستم بازي خودم را ارائه دهم. نمي‌دانم بر چه اساسي اين محروميت‌ها صورت گرفت؟ شايد کميته انضباطي مدارک ديگري به دست آورده و بر مبناي آن اين کار را کرده است.

* اعتبارم را از سر راه نياوردم

عضو هيئت رسيدگي به پرونده تباني فوتسال ادامه داد: 24، 25 سال است که در کميته آموزش درس مي‌دهم و در تيم‌هاي ملي نيز فعاليت داشته‌ام. همچنين دستيار مايلي‌کهن بودم. اعتبارم را در حد اين نشست آوردم تا حق را به حق‌دار بدهم. برايم مهم نيست که چه تيمي قهرمان شود، اما خدايي هم وجود دارد و بايد حق به حقدار برسد. سال‌هاي سال خدمت کردم و اعتبارم را از سر راه نياوردم.

* چرا ما را سپر بلا قرار دادند؟

صالح در ادامه به فارس گفت: در 7 روزي که براي اين پرونده وقت گذاشتم سختي زيادي ديدم که در 40 سال خدمت خود نديده بودم. نمي‌توانيم حقي را ناحق کنيم. زماني که خانواده فوتسال براي قضاوت از من کمک خواست نمي‌توانم نه بگويم. حالا چرا ما را سپر بلا قرار مي‌دهند؟ اگر مي‌خواستند خودشان تصميم بگيرند از همان اول همين کار را مي‌کردند.

* افضلي بايد در شب بازي استعفا مي‌داد

وي درباره محروميت سرمربي و سرپرست فولادماهان خاطرنشان کرد: درباره بازي فولاد و منصوري هم تحقيق کرديم. زماني که سرپرست تيم به چند بازيکن مي‌گويد برويد، مربي اگر مي‌خواهد صداقتش را اثبات کند بايد همان شب استعفا بدهد. وقتي مربي نمي‌تواند مديريت کند کارش ايراد دارد. کدام مربي به بازيکن خود در روز بازي مهم اجازه مي‌دهد براي عقد قرارداد به شهر ديگري برود؟ اين حرف‌ها منطقي نيست. يک مربي بايد مديريت داشته باشد. اگر آقاي افضلي مي‌خواست خود را تبرئه کند بايد در همان شب بازي معترض مي‌شد و مي‌گفت من با اين شرايط نمي‌مانم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها