کد خبر: ۵۴۳۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

حجت‎الاسلام سید علی طاهری در حاشیه همایش سراسری بیداری اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ‎بیداری اسلامی به عنوان یکی از حیاتی‎ترین موضوعاتی است که سبب شده تا ملت‎های مسلمان به سمت وحدت دینی و اسلامی گرایش نشان دهند.

وی تصریح کرد: عامل وحدت در بین مسلمانان سبب شده تا قدرت‎های استکباری و استعماری درصدد تهدید برآیند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: کشور ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در معرض انواع توطئه‎ها و تحریم‎های اقتصادی از سوی دشمنان قرار داشته و اینها دسیسه‎های جدیدی نیست که از سوی این جریان دیده می شود.

طاهری یادآور شد: با وجود تهدیدها و مشقاتی که دشمن به وجود می‎آورد، اما برای کشورمان موجبات پیشرفت را رقم زده و روز به روز می‎بینیم که در عرصه‎های علمی، اقتصادی و بین‎المللی به موفقیت‎های خوبی نائل شویم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش های بیداری می‎تواند موجبات روشنگری و همدلی بیشتر در میان امت اسلامی شود، متذکر شد: حفظ ارزش‎های اسلامی، توجه به اشتراکات دینی و پرهیز از هرگونه تفرقه از مهم‌ترین محورهایی است که باید مسلمانان در راستای آن حرکت کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وحدت مسلمانان نتیجه بیداری اسلامی است، ابراز داشت: تمام مولفه‎ها در قیام بیداری اسلامی کاملاً شفاف و آشکار بوده و این مسئله خود را در انتخابات مصر با به قدرت گرفتن اسلامگرایان نشان داده است.

طاهری در پایان تاکید کرد: امیدوارم برگزاری چنین همایش‎هایی با بررسی آسیب‎شناسی بیداری اسلامی و ارائه راهکارها بتواند موانعی که بر سر راه اشتراکات هویت اسلامی به وجود آمده برطرف کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها